December bebis 2013
Urk det är så äckligt.... Smakar visserligen lite jul med nejlikorna och kanelen, men basilikan, bläää... Ja vi får hoppas att vi alla slipper gå och vänta och våndas, blir spännande att se vem som är näst in på förlossningen.
Urk det är så äckligt.... Smakar visserligen lite jul med nejlikorna och kanelen, men basilikan, bläää... Ja vi får hoppas att vi alla slipper gå och vänta och våndas, blir spännande att se vem som är näst in på förlossningen.
Jaha, häxbrygden gjorde inte ett dugg. Väldigt mycket aktivitet i magen inatt men inte en enda sammandragning kände jag, och då brukar jag ändå känna det varje natt.
kände mig så uppgiven så efter en STOR frukost tryckte jag i mig en hel påse bilar. Fruktkombi som jag inte ens gillar, suck..
Nej, nu går jag ut och köper hallonbladste, nejlikor, går en snabb promenad om jag orkar, och hoppar i soffan som Plopps skrev.
Hur går det för er andra?
Heja!! Låter lovande =D
Det var kanske inte så roligt men det låter rätt komiskt som du beskriver det! Mitt vatten, de få dropparna jag hade kvar, sipprade ut ganska sent under förlossningen. Var nog bara någon eller några timmar innan hon föddes. Nu har jag köpt hallonbladste och dricker min andra kopp för dagen. Det står att man ska ha 1-2 tsk per kopp, jag har nog 3-4 msk per kopp av de där fluffiga bladkrossen..... Hoppas det inte är farligt att "överdosera"...
Och jag med... om det där stämmer betyder det att jag kan räkna med att träffa bebisen 16 eller 17 december. Som jag har anat då. Det är ju fan evighetsveckor kvar tills dess!
Vilka fina bodies och bra priser! Måste erkänna att jag aldrig har köpt barnkläder på blocket/tradera, däremot sålt massor. Varför varningstext? :)
Den där värktimern använde vi också! Det var mitt under fotbolls-VM 2010 och när jag säger tills sambon att jag tror värkarna har startat vänder han sig knappt från tvn under pågående match och mumlar bara "jaså det tror du" utan att riktigt ha hört vad jag nyss sa... Ja din plan låter riktigt bra, bara 6h på förlossningen tar jag också gärna!
Åh vad spännande, lycka till!
Och även om det är dags för oss andra snart känns det nästan lite overkligt att man själv kan vara näst på tur. Det händer alla andra, inte mig - känsla typ.
Men det är bra att höra att det faktiskt blir bebisar till slut, att graviditeten leder någonstans..!!