Inlägg från: nyttliv85 |Visa alla inlägg
  • nyttliv85

December bebis 2013

MissKaos skrev 2013-08-08 09:42:08 följande:
    På väg dit! Ullared here we come..
    Japp. Anonyma shopoholixs! Fast mest barnkläder och jag säljer på tradera så en del får jag igen

Ha det så skoj, håller tummarna att du hittar mkt´. Uppdatera gärna sen om du har tid om vad som fanns att köpa. ska troligtvis dit i början av nästa vecka :)
  • nyttliv85

Misskaos: Jätte fina saker som du köpt! Å vad jag längtar till en tur till paradiset :)

En fråga ang amningsbh:arna... vet du om de fanns i stora storlekar, har i vanliga fall 75/80 F/G, så börjar noja mig att jag typ aldrig kommer hitta en amningsbh som passar min gigantiska bröst... Gha... jobbigt när brösten växer okontrollerat... haha 

• nyttliv85
    MissKaos skrev 2013-08-08 22:31:34 följande:
    JAg har i vanliga fall mellan 70-75 a/b.. så nu köpte jag 80C och dom känns ännu stora för mig. Hade den strl sist och det räckte dom töjjer sig bra. Mao ingen aning om hur stora dom hade.. Tyvärr.. Såg att det fanns förstora för MIG men det säger ju inte så mkt.
    Tack för ditt svar, jag får helt enkelt vänta och se :)

• nyttliv85

Nania: Jättefin barnvagn!
    Idag har vi varit i Ullared, oj så roligt det är, men ännu skönare att åka därifrån :) Vi fick shoppat en massa bra saker, även om jag saknade mkt som stod på listan när vi åkte därifrån. Men vi är nöjda, och det känns ju extra bra när man vet att man "sparat" massor på att handlat mkt av barnsakerna där. Lägger upp lite bilder på lite av de vi handla, ifall någon e nyfiken på vad som finns att shoppa.

Skötbordsbädd: 149 kr, dra på lakan till spjällsäng 40 kr, Laban bäddset till spjällsäng 99 kr
    Body längst till vänster 35 kr, body till höger 40 kr, vit body 30 kr, byxorna 30 kr styck.

• nyttliv85

Badcape 50 kr, speldosa elefant 80 kr, snuttefilt 60 kr, nagelkit 15 kr, dreglisar 17 kr/19 kr
  • nyttliv85
    Tuttiluttan skrev 2013-08-12 20:57:50 följande:
    Sedär, då har vår bebisar nästan samma prylar förutom elefanten, där fick
    Min en kossa

Haha e där, vilken bra smak du har :) Jag fick "kämpa" för att "få" köpa elefanten, min man tyckte snabelen var så ful... haha vilket jag kan hålla med om... men när jag såg den kände jag, den MÅSTE "jag" ha ;)

MissKaos: Vilka sagolika Duns plagg du köpt! HABEGÄR på dom :)
  • nyttliv85
    Plopps80 skrev 2013-08-13 10:25:39 följande:
    Så här jävlig ser jag ut i vecka 24. Magen har exploderat på några veckor. Folk skrattar, kommenterar och alla frågar om det är tvillingar. Grannarna undrar hur detta ska sluta. Känner mig deppig och ful. Vill helst gömma mig i ett tält. Magen är stenhård så det är lixom inget fett. i1290.photobucket.com/albums/b529/plopps08/nu...

Du är jätte fin höre du! Och folk e inte kloka, Gha blir så trött på att andra tillåter sig att bedöma och komentera andras kroppar!
    Som sagt du är jätte fin!  
  • nyttliv85
    Plopps80 skrev 2013-08-15 09:13:30 följande:
    Tack för alla synpunkter ang min stooora mage och på alla som alltid ska kommentera. Så skönt att kunna slänga ut sig lite här i forumet och få peppning. Fattar inte heller att man måste kommentera gravidas kroppar. Jävligt oartigt. Jag är så himla glad i dag. Har blivit omplacerad 50% satt på administrativa uppgifter fram till jag går på havandeskapspenning 7/10. Ska till läkaren och be honom sjukskriva mig 25% då jag jobbar 75%. Mitt yrke är väldigt tungt och innebär att man står och går i princip hela dagarna. Har väldigt ont i ryggen och kommer inte klara jobbet. Trodde inte det skulle gå att ordna men jag är överlycklig att jag slipper gå hemma för jag trivs inte med det. Alla andra jobbar och själv känner man sig onyttig.

skönt att det verkar ordna sig för dig på jobbet! Vad är det du jobbar med, kan det vara nått inom vården tro?
  • nyttliv85
    Plopps80 skrev 2013-08-19 09:17:35 följande:
    i1290.photobucket.com/albums/b529/plopps08/nu... Röven är större än magen. Armarna är som ett par lår. Fy fan. Vill bara gråta. Hoppas barnet kommer tidigare så jag slipper gå över. Annars kan jag hälsa hem

Du är jätte fin! Och du, släng ut vågen, det blir dom det blir ändå...vägen bara ställer till det, i alla fall för mig! Du gör så gott du kan!

Ha en bra dag på jobbet nu! 
  • nyttliv85
    nyttliv85 skrev 2013-08-19 09:59:54 följande:

Du är jätte fin! Och du, släng ut vågen, det blir dom det blir ändå...vägen bara ställer till det, i alla fall för mig! Du gör så gott du kan!

Ha en bra dag på jobbet nu! 

Skriver som en kråka ser jag...haha, får skylla på att jag sovit dåligt i natt :)

e det någon mer som fått mkt tydliga blodkärl på vader och lår) Har fått framförallt mitt högra ben... ådrorna på låren är gigantiska och buktar ut... skit om man ska få åderbrock! Stödstrumpor köptes igår, och jäkla va gott det var att sova i... dock mindre snyggt :)    
Svar på tråden December bebis 2013