moruri skrev 2013-09-03 16:06:18 följande:
Dragit på mig världens förkyldning :(
Åkt och köpt glass, naturgodis och en fet påse lösgodis, tänkt att jag ska krypa ner i soffan och tycka synd om mig själv. Känner dock knappt smaken av något, så känns liiiiiiite onödigt!
Bara så jäkla rädd att jag ska få öroninfektion som sist, huuuua! Föder hellre 20 barn på raken än att ha öroninfektion igen! Håll tummarna för mig!
Rensat min 7 månaders kläder och packat ner allt som är för smått i en kartong, ser fram emot att öppna och packa upp det igen om ett par månader till lillebror! Räknade till över 25 mössor, haha, lite överdrivet. Enda lillebror behöver i klädväg är ett par strumpbyxor och kanske någon ny fin liten body!
Annars rullar graviditeten fram så snabbt! Vecka 27 nu, hur gick det till? Tänk att man blir tvåbarnsmamma snart, vem hade kunnat ana det 2011! Spännande men också börjar det bli verkligt nu, hur ska det gå att ha en resan så liten och så en till!? Hoppas iaf Ferdinand har börjat lära sig gå liiiiiite innan lillebror kommer!
usch för förkylning, känns som det är något som går nu, halva mitt jobb ligger hemma och e sjuka... så en annan bara väntar på att baktus snart slår till ;/
Njut av ditt godis och kryp ner i soffan... ibland får man tycka synd om sig själv :)
krya på dig!