• Jis

December bebis 2013

Mariaoniklas, sånna larm man har på blöjan fellarmar ofta, vi hade ett Baby sense 2 till vårt första barn, det var plattor du la i sängen. Fungerade väldigt bra! Skönt att det gick bra trots allt. Men förstår er oro över att d händer igen!

• Jis

De finns begagnade för typ 100kr Felinne jag hade Ergo förra gången men köpte en Beco Gemini denna gången, den är riktigt bra!

• Jis

Misskaos, jag tog kort till mina annonser igår, nu ska allt läggas in... Segt!

• Jis

Nov13, jag har haft lite mjölk + att båda mina barn inte fått bra grepp när de ammar. När jag ger ersättning blir de harmoniska, mätta och glada. Det känns tråkigt att inte kunna amma men jag kan inte ha en tjej som inte är mätt å inte går upp i vikt. Så mitt val var lätt trots allt! Gör det som känns rätt för er!

• Jis

De senaste två veckorna sover Stella från matning vid 23 till 06 eller längre! Tänkte att jag ska väga henne på bvc i veckan å se så hon ökar i vikt, gör hon det fåf hon fortsätta sova hela nätterna!

• Jis

Stella är 12 v, bajsar varannan dag. Idag var d vaccin, det gick bra. Hon är 5640 gram tung och 62.5 cm lång!

• Jis

Felinne det stämmer ang magmunnen. S kräktes massor i början men när hon var typ 8 veckor lugnade det ner sig. Det kommer fort kräk men vi klarar oss (oftast) m dregglis!

Svar på tråden December bebis 2013