• Jis

December bebis 2013

Jag sålde oxå en del på Tradera, det är så jobbigt att packa och skicka, och sen hoppas att alla blir nöjda

• Jis

Jag vet det där med vikten, bläää! Jade gått ner 27 kilo från det att jag födde W dec 2011 (gick ner allt efter honom på 3 mån) tills jag blev gravid med S. Körde stenhårt m Itrim och träning. Nu har jag 6 kilo kvar! Kör bra mat och 5 pass i veckan. Kroppen är dock slapp nu skillnad 4 kilo och typ 30 pass.

• Jis

Tänk på att det är det viktiga Fia! Förstår att det känns tråkigt, men som sagt tänk på att ni båda ska må bra!

• Jis

Jag var på BVC igår och vägde och mätte Stella, hon är snart 4 månader (den 27:e) hon är 63 cm lång och väger 6180 gram. Så hon följer sin kurva fint. Hon har 62 i kläder.
    Köpte en Bumbo idag, hon verkar gilla den, ska testa lite mer efter hon sovit klart!

• Jis

Plopps, han är ju så stadig, Stella är inte alls i närheten av att kunna stå så, hennes små ben viker sig. Samma med Bumbon, hon kan sitta ett litet tag sedan pallar hon inte mer…kan man träna upp deras rygg/benstyrka?

• Jis

Hon gillar att stå massor, det är det hon vill, ligga ner är inget roligt längre

• Jis

Så fina barn ni har! Åh!

Stella har inte skrattat med ett kluckande skratt än, men hon ler med hela ansiktet . Här är Stella och Waldemar.

• Jis

Jag skulle aldrig kunna låta henne skrika sig till söms. Usch nej det finns inte. Går ens hjärta inte sönder?

Stella har sovit dåligt på dagarna senaste veckan Sover verkligen dessa 40 minuter (om vi inte är ute med vagnen, då kan hon sova längre) eller kortare. Det resulterar i att hon är så övertrött på eftermiddagen, idag skrek hon så mkt, sen mitt i allt ihopa så somnade hon. Det är så jobbigt. Hon somnar för natten i sin säng klockan 19 och sover till 06-07 någongång…
    Någon som har något tips? Tycker så synd om henne när hon blir så ledsen.

• Jis

Jag köpte bumbo i veckan, vet att sonen gillade sin i typ 3 månader. Köpte en beggad r 200kr.

• Jis

Idag fyller min skatt 4 månader. Det är så roligt att se att det händer så mkt, varje dag. Idag rullade hon runt fler gånger och såg så förvånad ut
    Ang smaksensationer känner inte jag heller någon panik. Jag kommer testa såsmåning om men just nu känns det  inte aktuellt, vi har precis fått ordning på magen och vill njuta lite av skrikfria kvällar och lycklig Stella

• Jis

Nu rullar Stella över från både tygg och mage. Det är så roligt att se hennes min hon kräver rätt mkt mer nu, hon gillar inte att bara ligga ner, hon vill bli underhållen hela tiden. Annars blir hon arg! Humör har lilla damen

• Jis

Misskaos, jag har kört i 3 v, är på fas 2, bytte efter 2 v då det kändes för lätt! Jag kör på gymmet 5-6 dagar i veckan, funkar fint att köra när barnen sover. Jag tränar vid 20 på vardagar och tidiga helgmorgnar!

Svar på tråden December bebis 2013