December bebis 2013
MissKaos skrev 2013-09-18 08:41:34 följande:
S-dr som gör ont Har satt mig vid mitt skrivbord och andas en stund. Vi ska ha organsiationsdag. Jag ska jobba helgen, känns sådär.. går ju hem om 14 dgr och vill sköta mitt jobb fram tills dess helst.Ajaj. Har det gett med sig? Du får ta det lugnt nu sista tiden.
Jag har ont överallt idag. Ryggen, benhinnorna och fötterna. Klarar ju inte av att sitta för fogarna, så står och jobbar hela dagarna. Tror mest det beror på det, blir för tungt att stå 9-10 timmar per dag. Jag försöker promenera 5 km varje dag, men nu är det mest en plåga. Vet inte vad som är sämst, låta bli det eller fortsätta. Ska träffa sjukgymnast på fredag, hoppas hon har några bra råd! Vill inte bli orörlig redan! Och framförallt så hade jag ju tänkt kunna jobba 2 månader till... Känns overkligt nu ikväll.
Sedan sammandragningar. Så svårt att veta vad som är normalt! Man ska ju ha sammandragningar, men dom ska inte göra ont. Jag har en hel del sammandragningar, men har ju inget att jämföra med Dom gör inte skitont, men det är klart att dom känns. Lite molande värk. Är det normalt?