Repan skrev 2013-11-20 14:31:08 följande:
Aj det ser ut o göra ont :( Lider med dig! Drick mycket vatten, har du stödstrumpor som kanske kan hjälpa lite? Får du massage? Stackars :( Det måste vara skitjobbigt verkligen att bli så svullen. Än så länge har jag inte svullnat så, jag ser dock på blodådrorna på fötterna att trycket är enormt i slutet av en dag, har mkt stödstrumpor. Svettas som en idiot, vet inte om det hjälper mot svullnad. Rädd att det ska komma. Gör det ont?
Jag har stödstrumpor men det är så svårt att få på de nu så jag slarvar lite. Det gör inte jätteont men det sticker och spänner det kan även bli en sprängande känsla. Har druckit väldigt mkt Ramlösa undrar om det kan bidra? Mkt salter i det som binder vätska. Jag tror inte du blir så svullen om du klarar dig hittills! När har du BF? Jag samlar vätska väldigt lätt. Innan mens kan jag gå upp 2 kg i vatten. Det är nog efter min älskade lilla mormor. Hon är ofta svullen av vätska.
greywolf skrev 2013-11-20 14:44:30 följande:
Är det någon som har fått en hang-up på att sniffa bensin, aceton och andra starka lösningsmedel, typ? Känner mig helt knäpp pga detta men kan knappt släppa tanken vissa dagar, och drömmer om att få sniffa i en näsduk indränkt i bensin!? Läste några liknanade trådar här på FL om kvinnor med samma 'symptom' och de flesta verkade ha fått pojkar, så nu kanske jag vet vad det är för sort i magen!
Jag har inte just dille på Acceton men däremot garage olja och lukten av källare. Vill äta källaren ha ha. Sjukt. Hade inte så när jag väntade dottern och nu ska det vara pojke enligt rul
Spännande att se om det stämmer och du har en pojke i magen