Inlägg från: DevilsDaughter |Visa alla inlägg
  • DevilsDaughter

lilla juni 2014 tråden.

Mellan v 11+1 och 13+6 gör de kub på den privatkliniken jag vänt mig till..

• DevilsDaughter

sofieri: Mår också skitdåligt.. Det jobbigaste är att jobba tycker jag.. Har sagt upp mig för att jag inte fixar det längre.. Men har en månads uppsägningstid och håller på att gå under känns det som.. Försökte sjukanmäla mig idag för att jag mår så dåligt, men det gick de inte med på..

• DevilsDaughter

cassidy: Vet hur det är! Fy för att må såhär.. Du  är inte alls dum som klagar, spelar ingen roll hur länge man väntat, man mår ju inte mindre dåligt för det!

• DevilsDaughter

Känns skönt att läsa att fler har det jobbigt med illamåendet.. fast samtidigt önskar man ingen annan att må såhär. Jag mår i princip illa av all mat och ingen mat kan få mig att må bättre längre:( jag är sugen på massa, men närjag väl har det framför mig så kan jag inte äta det! Så irriterande. Det värsta är att jag inte kan hitta något som jag klarar av att dricka. Tycker allt smakar apa och går törstig hela tiden. Nyponsoppa funkade i två dagar och jag jättemkt men nu mår jag illa av det med..

• DevilsDaughter

Mammafia: förstår att du är orolig! Många knölar är ju inget farligt alls och just under graviditet och amning kan man ju få ofarliga knölar.. men orolig blir man ju ändå!

• DevilsDaughter

Miao: är också galen i socker i vanliga fall. Nu saknar jag det jättemkt, kan till å me få för mig att köpa godis men sen kan jag inte ens smaka på det :(

Kattish: oj de va snabbt!!

• DevilsDaughter

malin: Vi har berättat för alla. Jag mår så dåligt när jag blir gravid att det inte hade funkat att undanhålla det.. 

• DevilsDaughter

Vi ska göra kub. Har bokat privat då man inte gör det i vårt landsting. Blir det hög risk så går vi vidare med fostervattensprov.

Svar på tråden lilla juni 2014 tråden.