Inlägg från: Smalltowngal |Visa alla inlägg
  • Smalltowngal

Julibebis 2014

Tulipa, jag plussade också idag och enligt appen är det också beräknat till den 19/7! Vi hade ett missfall förra månaden så är lite småchockad över att vara gravid såhär fort igen :) i och för sig var det ett väldigt tidigt missfall i vecka 4, 4 dagar efter BIM.. Men ändå. Så hoppas bara att det ska hålla sig nu! Grattis till alla som plussat!!

• Smalltowngal
    Nimah skrev 2013-11-12 13:51:31 följande:
    Så här skrev du ju tidigare, så vet du när du hade äl ska du räkna från det. Fick du 1-2 på cb digital förra veckan står det för att du hade äl 1-2 veckor före du tog testet. Då är man i v 3-4 efter hur bm räknar. Tror snarare att du hade äl senare eller hoppade över en mens, än att du är i v 10, med tanke på test resultatet. Hoppas du kan få ett tidigt ul för att fastställa hur långt gången du är! Är ju altid kul att få se den lilla :)

Tycker också det verkar skumt att det bara visar 1-2 v på ditt test då Surrih :/ hoppas att allt ser bra ut! Att du antingen som sagt haft sen ÄL eller att du är en enorm låghormonare.
  • Smalltowngal
    Bettanspettan skrev 2013-11-12 18:45:02 följande:
    Då ligger du och jag lika, också 4+3 idag

4+2 för mig :)
  • Smalltowngal
    Cecam skrev 2013-11-13 09:48:56 följande:
    Känner ni alla av trötthet? Jag är som sagt i v. 6 (5+1) och är inte det minsta trött.

Småömma bröst till och från och lite ont i svanken ibland. Har även känt av svagt illamående på eftermiddagarna, men annars ingenting. Vill känna mig mer gravid..  

Jag är väldigt trött och är svullen om magen. Har molvärk, inte så mycket mitt på dagen men på morgnarna och kvällarna desto mer. Blir typ orolig som idag när jag inte känner nåt alls i flera timmar.. Vet att det är onödigt men vill så gärna att detta frö ska hålla (fick tidigt missfall förra månaden)
  • Smalltowngal
    pixi8 skrev 2013-11-13 18:18:15 följande:
    Jag fick precis som du ett tidigt missfall förra månaden. Hoppas dom håller i sig hårt där inne denna gången!

Jag beklagar ditt mf :( som sagt hoppas det håller sig nu! Hur mår du och vilken vecka är du i? :)
  • Smalltowngal
    Fikon79 skrev 2013-11-14 06:32:16 följande:
    Hejsan, hoppas man får hoppa in här. Plussade i söndags och borde ha BF runt den 20 juli. Första barnet, känns roligt och sjukt läskigt.

Enda egentliga symptom än så länge är galet svullen mage. Någon som har några tips för gasig mage :/

Grattis!! Jag plussade också i söndags, så skoj på fars dag :) är också väldigt svullen men är inte alls gasig konstigt nog.. Ömma bröst som tusan dock :p hur länge har ni försökt?
  • Smalltowngal
    mamiama skrev 2013-11-14 09:35:54 följande:
    OMG!!!! Han såg TVÅ hinnsäckar på ul!!!!! För tidigt för att se foster så ska tillbaka om 2 veckor, tror jag döööör!!!

Wow vad spännande! Vilken vecka är du i?
  • Smalltowngal
    pixi8 skrev 2013-11-14 10:09:46 följande:
    Jag har ingen aning om vilken vecka jag är i! Jag vet inte alls när jag hade ägglossning... Men jag ska till bm på måndag, hoppas hon kan hjälpa mig lista ut vilken vecka jag kan vara i. Just i dag mår jag sådär. Mår illa och är trött. Men annars känns det bra. Konstant hungrig bara 

Hur mår du och vilken vecka är du i?

När hade du mens sist? Man räknar ju från senaste mensens första dag :) min sista mens första dag var den 13 oktober så jag är i vecka 5 (4+4). Jag har inte så mycket symptom än förutom tokömma bröst och molvärk till och från :)
  • Smalltowngal
    Jo anna skrev 2013-11-14 14:43:26 följande:
    Gjorde vul pga av en blödning. Allt såg bra ut sen sa han "oj, där är en till". Såg två små tickande hjärtan. Känns helt overkligt. Han fick dom till 6+4. Skulle vart 6+6 enligt mensen.

Häftigt grattis :) har du ätit pergotime?
Svar på tråden Julibebis 2014