Julibebis 2014
Usch.... Här kör vi magsjuka.... Både dottern o jag... Fy bubblan... Vet inte hur jag ska orka... Blir nog att ringa hem sambon från jobbet....
Usch.... Här kör vi magsjuka.... Både dottern o jag... Fy bubblan... Vet inte hur jag ska orka... Blir nog att ringa hem sambon från jobbet....
Vad härligt för er som fått se era små godingar för första gången! ❤️ Jag skulle ha varit hos bm i morse o gjort sockerbelastningstestet, men eftersom jag låg o kramade toaletten hela dagen igår fick vi flytta fram det till nästa onsdag...
Det finns en grupp på Facebook heter Julimammor 2014! Den är sluten så man måste be om inträde o det har Zannah Ljungström styrt o ställt med!! 😊 hon vill att man skickar ett meddelande till henne på Facebook o talar om vem man är så lägger hon till er som vän på Facebook o lägger sen till er i gruppen!!!
Vi har inte köpt nånting alls än!! O vi kommer inte köpa nånting innan bebis kommer heller, om det inte slinker ner nån nalle eller så, men inget stor! Vi har allt, vagnar, sängar, babysitter, gåstol, babyskydd, skötbord, neutrala kläder till allra första tiden, eftersom dottern bara är 2,5 år o inget av det är slitet eller förstört så kommer det fingera finnemang! Kommer nog bli lite kläder inköp efter att bebis kommit o vi vet vad det ör för kön! Jag är lite emot den här hetsen att det ska vara helt nya grejer för 10000 -tals kronor, när det man redan har är i toppskick... Men alla är vi ju olika!
Vi köpte ju allt nytt till dottern o har sparat det pga att vi ville ha ett syskon till henne i framtiden! Skulle ALDRIG köpa nytt den hör gången igen bara för att det är nya modeller på allt... O jag köper gärna begagnat om det är helt, rent o fräscht! Men o andra sidan måste ju mån köpa nytt för att jag ska kunna köpa begagnat!! 😋 Alla gör ju precis som dom vill!! Det är ju det fina i kråksången!! 😊