Julibebis 2014
Usch så trist... Beklagar!! ❤️
Hör har man gått i flera långa veckor o väntat o längtat till inskrivningen som ska äga rum på tisdag eftermiddag! Meeen.... Nu har vår dotter, 2,5 år snart, fått en hemsk ögoninflammation så hon kan ju inte följa med som tänkt o smitta ner en massa människor inför jul (inte annars heller förstås)!!! O ingen i vår närhet har möjlighet att vara barnvakt just tisdag eftermiddag... Alla jobbar o kan inte ta ledigt.... Jag kan ju iofs åka själv på inskrivningen, men det vill jag inte.... Åååh.... Vet inte hur jag ska göra... Jag går ju hos en privat bm o hon har väldigt lite tider... O den 23/12 ska vi ju göra RUL o jag vet i te om jag MÅSTE vara inskriven då... Måste man det o vi inte kan gå på tisdag så blir det ju inget RUL 23/12 heller... Då får vi ju vänta ÄNNU längre med allt!! O jag måste verkligen få veta NYSS helst om allt står rätt till med bebis o graviditet!!! Suck.... Inget ör som väntans tider.....
Nu är det löst!! Älskar min bm!! Hon fixade så vi kunde komma en halvtimme tidigare imorgon o då kan min syster ta vår dotter under tiden!! ❤️ Så imorgon ska vi se om det bor nån liten kärleksbacill inne magen!! Skönt att allt löste sig!! 😊