Julibebis 2014
Vad heter salvan man kan få då? Bara nyfiken då jag vet flera som fått salva till sina barn när dom haft vattkoppor tex....
Vad heter salvan man kan få då? Bara nyfiken då jag vet flera som fått salva till sina barn när dom haft vattkoppor tex....
Nån som har nån erfarenhet av foglossning o stödbälte? Jag fick rådet att skaffa ett stödbälte av bm i fredags när jag ringde.. Är lite skeptisk då hon sa att jag kan använda det när jag står o går mycket... Men i mitt jobb så står o går jag iofs väldigt mycket, men jag sitter o böjer mig oxå en hel del... Känns som om det kommer bli ett heltidsjobb att bara ta på o av bältet.... Hur gjorde ni?
Här är det jag som blir hemma hela tiden! Minst blir det 1 år o tre månader! Innan dess vill jag inte lämna mitt barn på förskolan! Anledningen till att vi inte delar är ekonomin! Jag är ju "bara" vikarie så vi skulle inte fixa det ekonomisk om jag gick hemma arbetslös o sambon var föräldraledig samtidigt... Dessutom tjänar sambon så pass mycket mer än mig ... Tyvärr ser det ut så...
Däremot tar min sambo ut nån extra vecka eller två på sommaren vid semester o till jul, så visst ör han hemma o tillsammans mycket med sin/vår dotter iaf!! 😊
Hinner inte med att läsa både här o på fejjan!! 😖 så jag finns mest på Facebook! Hoppas att allt är bra med er alla!! KRAM!!! ❤️❤️❤️