HaBaNiTa skrev 2014-01-20 02:26:03 följande:
Hej allihopa vågar sakta men säkert krypa in i denna tråd. Är i v11+3 och varit lite små nervös att något ska hända. Väntar mitt 4:e barn (mannens 2:a ihop han har inga sedan innan) jag är 32år och mannen 30år
Vi har inte haft det lätt att få vårat första barn ihop. Gick igenom IVF med både misslyckade försök och ett missfall innan vi blev spontant gravida med dottern som idag är 1år och 4månader. Trodde vi aldrig skulle ha den chansen eller turen igen då alla läkare sagt att det inte ens skulle gå o bli spontant gravid första gången. Men nu lyckades vi igen
helt otroligt faktiskt. Inte planerat så det kom som en chock först men självklart välkommen. Även om jag vet att det blir tufft då jag gått igenom samma med mina 2 äldsta för 9år sedan (äldsta barnen är 11 och 9 med annan pappa) men då levde jag i princip ensam för han var aldrig hemma eller hjälpte aldrig till osv.
Så visst blir det bättre nu då min man är så aktiv pappa man kan vara.
Bf är egentligen 8/8-14 men då jag kommer bli snittad i v38+ så blir det ett julibarn. Så därför valde jag denna tråd och inte augustitråden. Hoppas det är ok för er? Jag har mått rätt bra. Bara väldigt trött och ibland har jag kvällsillamående. Men helt ok fram tills nu faktiskt. Jobbigare är det med höften som jag hade problem med sista graviditeten pga foglossning. Så vet inte hur jag kommer stå ut i 6månader till
men vad gör man inte för dessa små mirakel?
Hoppas verkligen vi kan följas åt efter att alla fått sina små (de som vill så klart)
När jag väntade förra barnet så hade vi en jättefin grupp här på FL som vi sedan skapade en facebook grupp (privat) med och vi följer varandras liv och barn än idag. Jätteroligt faktiskt att få dela det tillsammans. Får se vilka som är sugna på det sen? Ser fram emot att gå igenom detta tillsammans med er. Kram så länge â¤ï¸
Hej och välkommen! Det finns en facebookgrupp som heter julimammor! Om du skriver till
Zannah Ljungström och säger att du kommer från FL kan hon adda dig!