Inlägg från: gubbenhilfe |Visa alla inlägg
  • gubbenhilfe

Julibebis 2014

Sorg13 skrev 2014-03-07 08:20:33 följande:

Inte från en iPad heller tydligen! smile4.gif

Det fungerar från mobilen om du har en iPhone och den nya appen. Annars är det datorn som gäller.
  • gubbenhilfe

Jag fick min vagn igår. Tyvärr var den sönder så det är bara att skicka tillbaka. Som tur var valde jag en sida som är kända för att sköta reklamationer på ett bra sätt och jag har redan fått svar och info om hur vi ska gå tillväga. Just nu är jag extra glad att jag var ute i så god tid. Hade varit lagom kul att gå igenom det här någon veckan innan bäbis ska kika ut.

• gubbenhilfe
    Frida Andersson skrev 2014-03-07 21:16:39 följande:

Man ska passa på att önska sig saker när man är gravid. Beklagat mig över hur trång vår bil blir nu med en liten bebis. Framförallt i bagageutrymmet. (Saab 9,3) har en liten hund vars bur +vagn behöver få platts. Så imorgon ska vi åka och titta på ny bil.. såååå glad, hoppas vi kan hitta nått bra. Lutar mpt volvo.v70 den är rymlig och en bra bil.

Jag älskar vår V70. Skulle inte vilja byta den mot någon bil i världen. Men tyvärr är inte bagaget lika stort i vår nya som i vår gamla från -04. Det är till och med rätt så stor skillnad. I den gamla fick vi plats med en BIA-bädd och en stor Emmaljungavagn. Det finns inte en chans att vi skulle få plats med det i den nya. Som tur är, är vår nya vagn mindre ihopfälld.

Lycka till i morgon.
  • gubbenhilfe
    Frida Andersson skrev 2014-03-08 20:59:45 följande:

Japp, en kanonfin röd. Så mycket rymligare än saaben.
    Vi köpte med en röd, en vinröd.
  • gubbenhilfe
    gubbenhilfe skrev 2014-03-09 16:45:33 följande:
    Så fin! ????
    Frågetecknen var en glad gubbe i min telefon...
  • gubbenhilfe
    Passion skrev 2014-03-10 12:10:24 följande:
    Blodtrycket var OK nu så ingen extrakoll nästa vecka behövs, men ska på vanlig koll om 2 veckor så då kollar vi såklart igen smile5.gif

Å inge äggvita i urinen hade jag heller så det är skönt! smile1.gif
    Vad skönt. ????
  • gubbenhilfe
    gubbenhilfe skrev 2014-03-10 16:54:25 följande:
    Vad skönt. ????
    Och som vanligt skulle frågetecknen vara en glad gubbe.
  • gubbenhilfe

I morse blev jag alldeles varm i mammahjärtat. När jag skulle åka till jobbet fick jag som vanligt en kram av min son, precis när jag ska gå så säger han: vänta mamma, Ebbe måste också få en kram och så kramade han om min mage. Min fina lilla pojke.

• gubbenhilfe
    Teereseee skrev 2014-03-13 18:11:39 följande:

Babyskydd inhandlat idag, blev en från brio! Super nöjd :)

Min mans syster har ett från BRIO och är supernöjd. Vi hade Acta Graco till sonen men deras fästen till Bugaboo är inte godkända i Sverige så vi köpte Maxi Cosi Pebble den här gången. Jag hittade precis det jag vill ha på någon webbshop som var nedsatt med 700 kr så jag är nöjd.
Svar på tråden Julibebis 2014