Inlägg från: Lindsey Egot the only one |Visa alla inlägg
  • Lindsey Egot the only one

Julibebis 2014

Carolaiine skrev 2014-01-04 11:24:10 följande:

Är det inte det ena så är det det andra... Vad gör ni mot förstoppning? Börjar bli galen nu, så förbaskat ont i magen men vad jag än äter så får jag inte igång den.....

Drick mängder med vatten och drick katrinplommonjuice (finns bland barnmaten) en sådan flaska om dagen borde räcka.
    Fiamedbarn skrev 2014-01-05 19:41:43 följande:
    Vår vagn var begagnad men kostade över 4000 kr!! Det kändes vansinne att lägga 8000-10 000 kr på en vagn. Men det är nog vanligt för vad slår känslan av en helt ny barnvagn? smile1.gif

Hoppas ni mår lite bättre snart!
    Luck is what happens when preparation meets opportunity
    Jag köpte min vagn brio sing helt ny 2010 inkl babyskydd och bas för 6500kr.

Min dotter kollar på brio smile inkl babyskydd och bas och får den också i samma butik för 6600kr. Så man kan få en bra helt ny vagn prisvärt.
    Phlippan87 skrev 2014-01-06 07:00:07 följande:

Vi har redan varit och kikat på vagn en sväng. Lutar åt att det blir en Brio Smile denna gången.

Har nästintill ingenting kvar från döttrarna så vi har en del att köpa men jag vill vänta till efter rul för att, förhoppningsvis, veta om det är en pojke eller flicka denna gång.

WARNING! This bitch may bite. Piss her off at your own risk
    Var bor du? På nids4kids är smile jättebillig
    AAS10 skrev 2014-01-06 09:12:49 följande:

Jag har så svårt för vagn, vill ha något liknanade brio sing MEN jag kan inte ha sånt handtag behöver ett sånt man flippar då jag är så kort. Har man typ en briosing så passar bilstolarna man får hyra på sjukhuset där i så de vore perfekt.

Brio smile har ledat handtag
    yoshimi skrev 2014-01-06 10:37:06 följande:
    Smile har väl teleskophandtag? Det funkAr inte lika bra när man är kort.
    Nej det är sing som har teleskophandtag och smile har ledat.
    AAS10 skrev 2014-01-06 11:07:50 följande:

Nope teleskop. .. och det e liiiite för högt för mig tyvärr
    Nej smile har ledad som du kan vinkla.

Sing har teleskops

Brio smile ledat handtag.

yoshimi skrev 2014-01-06 14:23:09 följande:

Gillade Smilen, verkar vara en bra vagn.

Enda

Nackdelen är att jag föder stora och långa barn och då växer de ur sittdelen så snabbt om den är så kort som de säger.

Men det kanske är ändrat till årsmodell -14?

Min son var 98 vid treårs kontrollen och visst det var tight då.

Jag fick inte amma mitt femte barn pga medicinen jag går på. Och eftersom jag fortfarande går på samma medicin får jag inte amma denna gången heller. Det är både för och nackdelar. Nackdelen är att man måste diska alla nappflaskor och att det tar tid när man väl upptäcker att bebisen är hungrig tills när ersättningen är färdig. Iof gjorde vi färdiga flaskor över natten i kylskåpet för att bara behöva värma men detta jäkla diskande varje dag. Det som även var bra var att även pappan och syskon kunde hjälpa till

Det bästa med att amma va att det alltid fanns med mig men jag blev mer bunden.

Jag kom ihåg första gången jag kom hem från sjukhuset och jag kunde gå till affären helt själv utan barnen för mannen var hemma med dom och jag behövde inte skynda mig. Det hade jag aldrig upplevt med de fyra äldre barnen.

Svar på tråden Julibebis 2014