Julibebis 2014
Är det inte det ena så är det det andra... Vad gör ni mot förstoppning? Börjar bli galen nu, så förbaskat ont i magen men vad jag än äter så får jag inte igång den.....
Är det inte det ena så är det det andra... Vad gör ni mot förstoppning? Börjar bli galen nu, så förbaskat ont i magen men vad jag än äter så får jag inte igång den.....
Vi har redan varit och kikat på vagn en sväng. Lutar åt att det blir en Brio Smile denna gången.
Har nästintill ingenting kvar från döttrarna så vi har en del att köpa men jag vill vänta till efter rul för att, förhoppningsvis, veta om det är en pojke eller flicka denna gång.
Jag har så svårt för vagn, vill ha något liknanade brio sing MEN jag kan inte ha sånt handtag behöver ett sånt man flippar då jag är så kort. Har man typ en briosing så passar bilstolarna man får hyra på sjukhuset där i så de vore perfekt.
Brio sing teleskop
Brio smile ledat handtag.
Gillade Smilen, verkar vara en bra vagn.
Enda
Nackdelen är att jag föder stora och långa barn och då växer de ur sittdelen så snabbt om den är så kort som de säger.
Men det kanske är ändrat till årsmodell -14?
Jag fick inte amma mitt femte barn pga medicinen jag går på. Och eftersom jag fortfarande går på samma medicin får jag inte amma denna gången heller. Det är både för och nackdelar. Nackdelen är att man måste diska alla nappflaskor och att det tar tid när man väl upptäcker att bebisen är hungrig tills när ersättningen är färdig. Iof gjorde vi färdiga flaskor över natten i kylskåpet för att bara behöva värma men detta jäkla diskande varje dag. Det som även var bra var att även pappan och syskon kunde hjälpa till
Det bästa med att amma va att det alltid fanns med mig men jag blev mer bunden.
Jag kom ihåg första gången jag kom hem från sjukhuset och jag kunde gå till affären helt själv utan barnen för mannen var hemma med dom och jag behövde inte skynda mig. Det hade jag aldrig upplevt med de fyra äldre barnen.