Julibebis 2014
En hobby 560 kmfe de lux
Min man har lastbilskort så vi jan dra den men det är otympligt att komma in på många campingplatser.
Fan hur sover ni på nätterna? Kan inte ligga på sida då ded gör så ont... ligger jag på rygg får jag knappt luft och blir så tungt och får inge luft
Jag orkar inte ens plocka ögonbrynen, än mindre sminka mig eller försöka klä mig fint. Går omkring i mjukiskläder, idag har jag en trasig tröja på mig :) jag är ändå bara tjock. Ser ut som en valross efter 20 kg viktuppgång och väntar mig att gå upp minst 10 kg till ännu. Folk som ser mig blir förvånade när jag säger att jag har två månader kvar. Senast idag sade kvinnan som städar hos oss att hon trodde jag var inne på sista veckan. Jag orkar inte ens ta illa upp, jag är verkligen så tjock. För övrigt kan jag verkligen rekommendera städservice för alla tjocka, trötta, illamående, andfådda och/eller annars gravidkrämpande kvinnor.
Jag känner mig som en urvriden valross i så fall :) pga illamående och andfåddhet.
Ska på glukosbelastning idag. Också ska vi boka in tid för tul . I vanliga fall mår jag mest illa på morgonen men klart jag ska vakna hungrig just idag.....
Här i Halland sa min bm idag att de snittar 10 -11 dagar innan bf.
Är i chock, fick 4 timmars sömn i sträck mellan 01 och 05. Tror bebisen sjunkit ner för det är ett jäkla tryck mellan benen. En sak som gjorde mig mer konfunderad var det blodblandade slemmet när jag torka mig :-/
Kom att tänka på en sak inatt när jag låg vaken... som vanligt. Nån som vet hur det är med pearcingar vid snitt?? Har nämligen en i näsan, en i tungan och en i labretet. Alla dessa tre är risk att växa igen supersnabbt. Måste man ta bort dom?????
Jag hittar inte väskan! Så jag kan inte packa. Min man vägrar åka 10 mil denna gången för att hämta saker till mig. De andra gångerna har vi haft från några kilometer till 2,5 mil till förlossningen men nu är det desto längre.
V. 39 idag och inte en endast sammandragning eller förvärk hittills. Bebisen växer som den ska, sf mått idag 36.
Har fått vår lilla Liesel i måndags. Bf-2.
Blev igångsatt efter en hel helg på förlossningen med pinvärkar som kom och gick. Hela kalaset tog mindre än sju timmar.
Här var det livat flickor. Hulda växer så det knakar och spränger snart 10kg gränsen och är inte ens sex månader.
Oj va det var länge sedan jag tittade in här, men det verkar vara rätt lugnt här! ???? Lilla Sixten blir snart 6 månader, tiden går så fort! Sist vi va på BVC var han drygt 5 månader och vägde 9,1kg och var 72cm lång ????