83bergkvist skrev 2014-11-27 10:50:03 följande:
Det gick bra, upptiningen hade gått som förväntat! Blasten var lite skrumpen på bilden jag fick se men det gjorde inget enligt Pia, de andas ut och in när de är såhär långt gångna.
Men hon hade däremot svårt att få in den, hon fick byta kateter för att det kom blod i den osv. Det gjorde mer ont än sist, hon rotade runt mer innan hon hittade rätt. Men jag fick se att den låg på plats fint i slemhinnan. Jag var lite ledsen när jag såg att den var lite skrumpen men enligt Pia har hon stora förhoppningar nu när jag gör det i naturlig cykel. Min slemhinna är bättre nu enligt henne. Så vi hoppas, hoppas :)
Ska du testa redan på lördag? Spännande :) Håller alla tummar.
Usch så jobbigt för dig, men nu är den på plats så nu håller vi tummarna.
Har egentligen testdag 7/12 men eftersom jag gör fet i naturlig cykel så ska jag få mens på lördag så då vet jag. Idag har jag jätte kraftiga mens smärtor så det är svårt att hålla sig positiv.
Jag tar Fructus Femina denna gången har aldrig testat förut och kände att det är värt att prova, frågade på kliniken först och fick svaret att det kan säker inte skada. Är det någon annan här som testar med det?