• 2014bebis

Nordic IVF Center Malmö

Oh tack ITM och 83bergkvist!

Jag är i v8 (7+2)

Förstår du längtar för det var helt fantastiskt.

Njut av julen så kommer allt gå bra.

Stor kram!

God jul!!

• 2014bebis
    83bergkvist skrev 2015-01-01 13:38:44 följande:

Jag mår illa konstant men inte kräkts än. Jag känner mig verkligen gravid :)

Hur mår du?

Skönt att du känner dig gravid.

Här har illamåendet har släppt och känner inte så jätte mycket. Brösten är ömma annars inget. Intalar mig att allt är bra ändå. Letar mödravård nu och hoppas kunna få ultraljud ganska snart igen.

Gott nytt år till er alla!
  • 2014bebis
    83bergkvist skrev 2015-01-02 08:23:10 följande:

Vilken vecka är du i nu? Jag är i v 8 (7+4), ultraljud på onsdag :)

Jag har fått mitt första besök hos barnmorska den 15 januari och första ultraljud den 25 feb. Letar du mödravård i Malmö?

Jag är i v 9(8+6)

Fick en tid nu i Lund 19/1 hoppas få ultraljud strax efter det. Får väl tjata lite extra.

Vad spännande med ultraljud på onsdag. Stort lycka till!!

Barfota4, tror inte det är någon fara om ni inte har feber nu. Stort lycka till med detta försöket.
  • 2014bebis
    Sindyrella1983 skrev 2015-01-03 14:32:40 följande:

Hade en telefontid med läkaren igår 09:30. Hon ringde 11:25 och då stod jag i duschen, så hon skulle ringa igen efter en stund men ringde aldrig. Jag blir så trött visst, det är ingen brådska eftersom jag inte får nästa mens förrän om drygt 3 veckor men om man har bokat en tid så bör dom inte ringa TVÅ timmar senare.

Nej men vad tråkigt. När man väl har tid vill man ju få prata med dom. Hoppas du få tag på dom snart
  • 2014bebis
    83bergkvist skrev 2015-01-07 22:49:34 följande:
    Tack!! Mår du bra?
    Tack jag mår bra, lite trött och kissar 4 gånger varje natt  , tycker också jag redan fått en rejäl mage annars känner jag inte så mycket. Vad roligt att ni ska gifta er! Då har ni extra mycket att se fram emot denna sommar!
  • 2014bebis
    Sindyrella1983 skrev 2015-01-07 20:54:16 följande:

Har pratat med Pia idag och planerat nästa försök. Vi kommer inte ändra något inför nästa eftersom det faktiskt fäste. Så v5 blir det sprutstart och äp v7 om allt går bra.

Vad härligt att ni snart startar igång igen!
  • 2014bebis
    Libra1 skrev 2015-01-06 11:11:31 följande:

Hoppas ni alla haft en trevlig jul och ett fint nyår. Jag har inte mått så bra men börjar komma tillbaka nu. Har börjat äta antidepp. Vi kör tidigast igång med ett nytt försök i mars/april något.

Skönt att du börjar må bättre. Brukar väl ta ett tag med antidepp piller innan man får den verkan man önskar. Hopps du hinner samla mycket krafter inför nästa försök.
Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö