Nordic IVF Center Malmö
Tack Millan14!!!!
Tack Millan14!!!!
Samtalet från nordic igår.... alla ägg troligen omogna. De såg ut på ett sätt så de misdtänker det. Idag på morgonen ska de ringa och bekräfta misstanken och ställa in åf i em. Öken om det blir så :( :(
Tänk er, der var två som befruktats och delat sig. 2 samt 3 celler tidigt i morse. Inte alls vad jag förväntade mig! Glädjetårar kom! I morgon fredag ringder de igen och bekräftar om der blir återföring på dem. Håll tummar o tår tjejer!
Stort grattis till ännu ett pluss i tråden. Verkar som nordic har mkt bra statistik!
Mom2012 hoppas det har gått bra för dig idag!!
2014bebis hur är det med dig? Känner du något? När har du TD?
Det gick bra idag. Ett var jättefint och ett va ok, fick tillbaka båda. Så nu börjar två veckors lång väntan. Ruvartiden är nog jobbigast!
Mitt första försök på denna klinik och jag måste bara fråga er som också varit där..... va det läkaren som skötte embryona vid återföringen eller en embryolog? Jag blev lite snopen när läkaren själv tog våra ägg från värmeskåpet, la i mikroskop och sög upp i kanylen. Va det så även för er?
Uppdaterar och lägger till dig 83bergkvist
Väntar på ny behandling:
Barfota4
Sindyrella1983
Spraystart:
Sprutstart:
Ca 31 okt - Libra1
VUL:
V.48 - Mom2015/Mom2012
Äggplock:
Vecka 46 - Libra1
Vecka 49 - Mom2015/Mom2012
ET/FET:
Vecka 49 - Mom2015/Mom2012 (2 st dag3, 6 resp 8 celler)
22/11 2014Bebis FET
Testdag:
21/12 - Mom2015/Mom2012
Gravida och BF:
2 Mars 2015 - ITM
8 Mars 2015 - walkwithme
16 Maj 2015 - Moolie
2014bebis
83bergkvist
Gravid VUL:
3 okt - Moolie
22 dec 2014bebis
Antal försök:
Libra1 - 5 färsk + 1 misslyckat FET (1 IUFD, 1 MA)
Moolie - 2
Sindyrella1983 -4 färskförsök
2014bebis- 7 färska försök 1FET
Barfota4 - 1
Mom2015 - 6:e färskförsök för syskon
Ruvardag 4, med 3 dagars embryo, hög tid för implantation, idag I morgon eller senast torsdag. Har som vanligt svårt att tänka på något annat .....
Någon mer här I denna tråd som är i samma situation och ruvar nu? Jag har testdag 21/12 men mensen förväntas ca 16/12.
83bergkvist, vad roligt! Känns som en evighet tills vul men som du säger får vi ta och försöka slappna av så blir allt bra. Önskar dig också en riktigt God Jul! Kram
Mom2015 hur mår du? 3D ultraljud verkar ju fantastiskt, det måste jag göra om allt går vägen.
Tack Libra1, hur mår du?
Tack jag mår bra. Ruvardag 7 idag och 4 dgr tills beräknad mens. Försöker hålla mig sysselsatt och tyckerytiden har gått ganska snabbt denna gång. Kände ett hugg i magen en kväll och ni tycker jag det spänner och stramar i magen. Ömma bröst. Men allt det där är nog lutinus som spökar tror jag :)