Nordic IVF Center Malmö
Är igång, börja me synarela (stavning?!) igår. Prel äp v 35! Ngn som är i fas?
Är igång, börja me synarela (stavning?!) igår. Prel äp v 35! Ngn som är i fas?
Tack Libra å MissKS för stöttande å peppande ord!
MissKS tyckte inte alls det lät knappt, tvärtom väldigt sunt å konstruktivt! Inspirerande å rätt tänkt, så jag ska försöka göra likadant! Tack!
Tette09, tror vi varit i samma tråd tidigare, känner igen ditt nick. ð??? Kul att vi är i samma fas. Ska in till kliniken nästa fredag å lämna blodprov. Lycka till! ð???
Håller tummarna imorgon, MissKS!
MissKS - ingen lätt del i behandlingen, med alla tankar å känslor som flyger rundor. Vara positiv å hoppfull, samtidigt förbereda sig på det där fallet som kan komma.
Det du känner verkar ju positivt, men jag vet åxå hur mkt man kan inbilla sig å hur lätt kroppen lurar hjärnan. När har du td? Jag håller tummarna!
På fredag är de dags för blodprov, så nu känns det som att vi kommer igång lite mer på riktigt. Nässprayen känns så tråkig, man vill komma igång ordentligt. Har börjat på taktil massage å hoppas att de ska hjälpa lite. Vad för man inte?
Sen har vi funderingar här hemma kring ev sjukskrivning å tjänstledigt i samband me äggplock å insättning. Jag vet att man inte behöver. Men vi funderar på det för att undvika stress, att jag å kroppen ska ha lugn å ro. Har en del stress på jobbet, både hög arbetsbelastning, men även psykiskt.
Vad tror ni om det? Vet inte om vi är löjliga, el det faktiskt kan vara bra? Det är ju förlust i inkomst, men de kan de ju vara värt om det fungerar. Tankar?
Kram på er å ha en fin onsdag!!
Hej!
Blodprovet såg bra ut idag, nedreglerad och klar, så ikväll börjar jag me puregon. Det va så längesen nu så får hoppas jag kommer ihåg hur man ska göra ikväll när de väl är dags ð???
Nu är man på gång på allvar igen!
Grattis till er som plussat! Kul me lite positiva nyheter här i tråden!!
Känner mig uppblåst å öm i magen redan sprutdag 3. Känner inte igen detta från tidigare behandlingar. Tar puregon 125 IE. Är lite fundersam kring detta.....någon som har erfarenhet, tankar kring detta??
Moolie- håller tummarna för dig imorgon!!
Tack, Libra för snabbt svar! Å för lugnande ord. Ska försöka att inte oroa mig. :)
Moolie- hoppas allt går bra idag!!
MissKS- ja, jag tror att de e rätt låg dos. De vågar nog inte ge mig mkt högre. Tror jag varit uppe i 175 som mest under en behandling men de va bara en, två dagar. Vet inte om man har lägre doser om man har pco? Å jag är väl rätt lätt stimulerad. De svåra är om jag förstått rätt att få lagom många äggblåsor att bli lagom stora. Å inte hur många för små som helst. Balansgång de där! Vill att dagarna ska gå så vi kan få ta nästa steg i behandlingen. Känner mig lite otålig ;)
Moolie - hur har de gått idag??