Nordic IVF Center Malmö
Dåliga befruktnings resultat för oss! Av de 16 de plocka ut, enbart 3 befruktade......hade hoppats på bättre resultat å fler till frysen.....återföring imorgon el torsdag....
2014bebis - spännande att testa ngt nytt!!
Dåliga befruktnings resultat för oss! Av de 16 de plocka ut, enbart 3 befruktade......hade hoppats på bättre resultat å fler till frysen.....återföring imorgon el torsdag....
2014bebis - spännande att testa ngt nytt!!
Sant, Moolie!! Men hade hoppats på fler på 16 ägg....men men...
Nu ruvar jag på ett embryo! :) va ca ett år sedan sist, så känns nervöst å spännande! Ska försöka vara positiv å hoppas verkligen att den vill stanna där inne. 3-dagars me 10 celler, vet inte om de säger ngn så mkt! Inget till frysen. Td 21/9, så nu väntar en lååååång period innan man får veta....
Jag hade kunnat tänka mig att delta i ngn träff, är det både för primärt barnlösa å sekundärt barnlösa?
Libra1-ja, vi har en dotter född 2011, kom till via ivf efter 2 års försök å nu är vi inne på syskonförsök, försökt i ca 2 1/2 år. Ok, synd då vet jag....
Leja- hoppas på ett lyckat ÄP imorgon!!
Barfota4- ja, det hade varit trevligt att styra upp ngt för oss sekundärt barnlösa :)
2 v kvar till td- en evighet! De e ju rd 19, då borde väl mensen kommit innan man ens når dit?! Va ett år sedan vår förra behandling å har glömt/förträngt hur mkt som helst. Men har för mig att jag börjat blöda typ rd 11 vid ngn behandling. Rd 5 idag å då räknar jag insättning rd 0. Vet inte om de e rätt?!
Hur går de för er andra i tråden?!
Haha, ja du, Moolie?! Vem har rätt?! ;) får väl se om här e ngn som vet vad som är rätt?! :)
Vaknade imorse å kände mig så himla låg å deppig egentligen utan anledning......denna process tar så mkt energi.....
Hoppas ni alla där ute får en bra måndag!
Moolie - det är väl hela situationen som gör en känslig, ledsen å grubblandes.
Tänker att det var inte du som valde att göra honom infertil, men du har valt livet med honom å på så vis blivit ofrivilligt barnlös. Så du har rätt till dina känslor, dina tankar å din upplevelse. I vissa fall, även i vårt, så är den ena parten fungerande (min sambo) å den andre icke fungerande (jag). Den andre får ju liksom hänga på trots att man är fungerande. Nu babblar jag på här, vet inte om jag gör mig förstådd.
Men jag tycker du har rätten att känna som du gör!! Hoppas du mår bättre under dagen.....
Va skönt/bra att du förstod :)
Det är bra att du försöker det, vissa dagar går de bättre än andra ;)
Sia123 - vad har kliniken sagt om er situation? Hoppas ni hittar en väg som känns rätt för er.....
Leja - hur har de gått för er idag?