Nordic IVF Center Malmö
Jag börjar me sprutor ikväll, Vul nästa måndag. Näst sista behandlingen....man både vill genomföra den samtidigt som man vill "ha den kvar".
Inne via mobilen, så om ngn vill får ni gärna lägga in mig i listan, tack! :)
Jag börjar me sprutor ikväll, Vul nästa måndag. Näst sista behandlingen....man både vill genomföra den samtidigt som man vill "ha den kvar".
Inne via mobilen, så om ngn vill får ni gärna lägga in mig i listan, tack! :)
Kul att vi är några som startat/snart ska starta! Är de korta behandlingen ni kör, Libra 1? Hoppas mensen kommer, så är vi nära i tid :) startade i måndags :)
Mom2015, vi ska åxå köra korta. Gjorde det för några år sedan, annars bara kört långa, så ska bli spännande att se hur det korta ska gå. Skönt att slippa nässpray å skönt me kortare behandling. Min mens drog åxå ut på tiden nu inför denna behandlingsstart, dag 40 fick jsg mens.
Nu hoppas jag innerligt på lite fler plus i tråden!
Spännande Libra1 - önskar dig lycka till! Tog min första orgalutran nu ikväll, den är inte lika lätt som puregonsprutan.
På måndag blir de Vul, hoppas allt ser bra ut då. De bara måste gå vägen nu...
Libra1 lät som du löste de galant! Orgalutranen va ju inte supersvår, men puregon nålen är så väldigt tunn/liten, som en insulinnål. Puregonpennan som man använder ser ut som en insulinpenna. Så de kändes nog lite mer ovant me orgalutranen, va längesedan jag hade den sist.
Känns konstigt att redan kommit så långt i behandlingen.
Ha en skön lördag på er!
Ja, orgalutran är engpngssprutor, så kan mkt väl vara liknande.
Tycker jag haft lite mer känningar idag, vet dock inte mode beror på sprutorna.
Vul imorgon-hoppas allt ser bra ut!! Lite nervös över denna behandling, då vi kör korta protokollet, men hoppas att ngt nytt ska innebära ngt bra!!
Kram till er!
Blev ingen dag för ÄP ännu. Nytt Vul imorgon. Många äggblåsor, men inte tillräckligt stora. Får väl se vart detta slutar......
Håller tummarna,sindyrella 1983!!
3:e Vul:et denna v inbokat imorgon. Är väldigt svårstimulerade. Har väldigt många ägg men de va ännu inte tillräckligt stora. Större igår än i måndags men inte tillräckligt för ÄP. Ordentligt öm, kunde knappt genomföra vul igår. Drygt att köra fram å tillbaka å påfrestande för psyket att hålla på så här. Om det överhuvudtaget blir ÄP så blir de troligen inte ET i denna cykeln utan får vänta. Å då undrar man ju om de hinns me innan jul, men de hoppas jag verkligen, borde väl hinnas?!
Sagt de förr å jag säger de igen, denna psykiska å fysiska berg och dalbana!!!! Gaggggggghhhhh!!!
Moolie -så skönt att allt såg bra ut!! Förstår lyckan, njut av den!!
Sindyrella - en stor varm styrkekram till dig!! Jobbig sits att befinna sig i, hoppas att de slutar på bästa möjliga sätt.
Libra- ja, det tar lite extra på psyket. Å ja, trist att inte bli ruvare, men ökar de chanserna att vänta så gör vi klart det.
Ja, inte omöjligt att vi ses :)