• Millan14

Nordic IVF Center Malmö

MissKS - lider med dig/er verkligen!! Fick ett missfall för ett år sedan å vet hur hårt de drabbade mig/oss.

En fråga, e de möjligt att få mens trots att man tar lutinus? Jag är på rd 8 idag, inga känningar el symtom alls. Td den 21/9. Har för mig att jag brukar få mens kring rd 11, men kan mensen komma trots att man tar lutinus el skjuter den upp mensen?
    Känner mig lite uppgiven då jag inte känner ngt. I helgen, rd 4 å 5 tyckte jag att jag hade lite känningar, lite lätt värk, kramp i magen på natten. Men sen nu i v inget :(

Kram på er!! Xtra kram till dig, MissKS

• Millan14

Om ngn vill så får ni gärna lägga in mig på td 21/9. Tack! :)

Moolie - kommer knappt ihåg, ca 1 år sedan förra behandlingen, vilket ledde till en graviditet. Gången innan dess va våren 2013, kommer inte ihåg men som sagt har för mig att jag börjar blöda rd 11. Får väl vänta å se.....

• Millan14

Td 21/9 å tar sista lutinus då åxå. Så väldigt långt mellan insättning å td. Insättning den 2/9 å td som sagt 21/9......så JA, olidligt!!!

• Millan14

Jag brukar försöka härda ut faktiskt! :) men har för mig att mensen kommit innan då det gått åt skogen. Så får väl se om jag kan klara mig över helgen utan att den drar igång.....håller tummarna, försöker vara positiv å hålla humöret uppe! :)

• Millan14

Lycka till, Leja! Håller tummarna!

Rd 9 idag, inga riktiga symtom idag heller. Känner mig väldigt trött, frusen å nere, deppig. Somnar tidigt om kvällarna men tror de handlar om mitt jobb som just nu tar mer energi än det borde. Brösten ömmar men de e väl en vanlig biverkning av lutinus, så de kan jag inte gå på. Nu känns de som om dagarna segar sig fram...å jag letar symtom. Måtte behandlingen fungerat!! 10 dagar kvar till td!!

• Millan14

Spännande med UL!
    Förstår oron, när man äntligen blir gravid, blir man klart glad, men då startar oron för en massa annat.

Idag för ett år sedan, så tog jag testet efter vår förra ivf som visade på att jag va gravid. Ca 2 v senare, missfall.
    Rd 11 idag, har för mig att jag brukar börja blöda typ här. 2 v sedan ÄP idag. Känner inte att mensen skulle vara på g men känner mig inte gravid heller. Nervösa dagar! Vill bara veta!! Vet inte när man skulle kunna testa, inte td förrän nästa sönd....

• Millan14

Funderar starkt på att tjuvtesta, rd 12 idag. Börjar känna lite ont i magen men har svårt att avgöra om de e ev mensvärk el annan värk. Känt mig lite illamående, men jag har inbillat mig förr. Så länge jag inte vet så lever hoppet, men jag tycker samtidigt ovissheten är jobbig. Min sambo tycker vi ska vänta me att testa...

Skönt att du känner dig gravid, Moolie! Å skönt me tydliga tecken!

Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö