Nordic IVF Center Malmö
Pratade med kliniken igår och blir det ingen glad gubbe imorgon ska vi kontakta kliniken igen och troligtvis avbryts det..
Hur går det för er andra?
Pratade med kliniken igår och blir det ingen glad gubbe imorgon ska vi kontakta kliniken igen och troligtvis avbryts det..
Hur går det för er andra?
saknar hopp!!!
Var på ivf kliniken Idag för en bedömning! Och ja jag har för få ägg och de är inte så bra ! Efter mina två misslyckade försök på rmc kan det vara lönlöst att fortsätta med ivf om det tredje blir samma resultat! Bar ska jag hitta kraften till att försöka!?! Än en gång rasade min värld!
De tog mitt amh värde idag ! Jag har få ägg typ 6 men jag har bara tagit 175 ml gonalf de birde väl höja dosen nu? Fick höra att 400 var maxdos varför fick jag bara 175!?!?! De ska testa menopur sista gången ! Vad är maxdosen för det?
Mom2012: November är inte dumt! Sensommarbarn är fina grejer det!
Jag har äntligen fått en operationstid. Den 30 oktober blir det. Skönt att veta!!! :)
Jag måste medge att jag inte förstår det här med TSH. Man pratar ibland om det som om det är en kostant nivå eller att den stegvis ändras? Jag har å andra sidan hört att det normalt varierar en del under månaden. Mina mätvärden har iaf varit olika och jag har inte haft behov av Levaxin.
Du blandar inte ihop TSH och FSH? Visst kan tsh variera, men inte så mycket, tror jag. Och vill man bli gravid finns det referensvärden man bör vara under, vilka är lägre än för en vanlig, "frisk" person. Sen är det där med referensvärden lurigt, för det säger inget om hur en person mår.
Vad jag förstått så får man högre tsh av ivf-behandlingen, och det är en anledning till att de vill ha det lågt innan man börjar. Kanske ställde dina nivåer om sig själva när kroppen fick hämta sig från behandlingen? Jag har tappat förtroendet för läkare till stor del när det gäller sånt här. Dels känner jag till många skräckhistorier, och dels har jag själv tagit prover med ett års mellanrum, med exakt samma resultat, och där ena läkaren sa det var okej, medan andra läkaren skrev ut Levaxin. Man måste ha stenkoll själv.
Nån som vet om man kan ta pergotime månaden innan ivf,vad säger de på nordic ivf center i Malmö om det?Libra 1 ,du går på nordic ivf center i Malmö va? Jag går där. Nu väntar jag på egen ägglossning och mens för att kunna starta ivf...men jag har pco så frågan är om man verkligen måste vänta på egen äglossning då eftersom menscykeln kan vara väldigt lång och jag vill inte vänta hur länge som helst,vill starta i nov med ivf! kan man få provera då innan ivf??
Mom2012 och MålaMittHjärta: Spännande att ni får återföring nästan samtidigt! Håller tummarna för att det ska gå riktigt bra!!