• Libra1

Nordic IVF Center Malmö

Hej!
    Vi har idag varit på Nordic IVF Center i Malmö där vi ska fortsätta med våra behandlingar. Vi har gjort 3 färskförsök på RMC innan och måste nu fortsätta privat tyvärr.

Det skulle vara kul att följas åt med andra som går på samma klinik.

Vår plan blir att köra igång med Gonal-F i vecka 11 med det korta protokollet. Det har vi aldrig testat förut så det ska bli spännande. Vi har alltid gjort det långa.

Vår histora:
    IVF1 - Intrauterin fosterdöd vecka 21+3
    IVF2 - Tidigt missfall
    IVF3 - MA i vecka 9+6
    IVF4/FET1 - embryot klarade inte upptiningen

Jag bloggar på www.minbebis.com/blogg/libra/

{#emotions_dlg.flower}Libra

• Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö
  • GrukanGrace

Jag är också kvar i tråden. Fyller 42 idag. Längtar önskar så att 2016 blir vårt år.

Kram på er alla

• mom2012

Gina43 vad är TUL?

Jo det är pirrigt men oerhört jobbigt. 1 ägg kvar i frysen och sannolikhet för plus är minimal med 10 ivf i ryggen och bara 1 plus (missfall) alla de 10......

GrukanGrace ja låt oss hoppas 2016 är vårt år!!

Kram

• Gina43

TUL = tillväxtultraljud. Jag får specialuppföljning eftersom det var komplikationer med det första barnet.

Jag håller tummar och tår för att 2016 blir ert år, mom2012 och Gurkan! Mom2012, ni har ju kommit närmare målet varje gång..!

• Libra1

Jag tog en liten paus.

Var på Nordic igår och gjorde ett VUL. Sorana tyckte min slemhinna var något tjock. Kanske för att jag slutade med mina östrogenplåster för sent. Läste fel. Så jag lämnade blodprov som jag får svar på i em. Hoppas på att få börja idag. Nervöst!!! :)

• MålaMittHjärta
    Libra1 skrev 2016-01-20 10:04:52 följande:

Jag tog en liten paus.

Var på Nordic igår och gjorde ett VUL. Sorana tyckte min slemhinna var något tjock. Kanske för att jag slutade med mina östrogenplåster för sent. Läste fel. Så jag lämnade blodprov som jag får svar på i em. Hoppas på att få börja idag. Nervöst!!! :)

Håller tummarna att du/ni får börja idag <3 
    18/3- 2012 dagen då mitt liv förändrades
  • Libra1
    MålaMittHjärta skrev 2016-01-21 06:25:53 följande:

Libra: Fy vad dåligt !!!

Ja jag blev väldigt besviken. Hoppas hon hör av sig idag.
  • MålaMittHjärta
    Libra1 skrev 2016-01-21 10:42:13 följande:
    Ja jag blev väldigt besviken. Hoppas hon hör av sig idag.
    Känns ju lite som att nordic har blivit väldig populär och att de kanske borde utöka sin personal för att kunna ta hand om trycket.

Hoppas såklart de hör av sig idag :)
Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö