• Libra1

Nordic IVF Center Malmö

Hej!
    Vi har idag varit på Nordic IVF Center i Malmö där vi ska fortsätta med våra behandlingar. Vi har gjort 3 färskförsök på RMC innan och måste nu fortsätta privat tyvärr.

Det skulle vara kul att följas åt med andra som går på samma klinik.

Vår plan blir att köra igång med Gonal-F i vecka 11 med det korta protokollet. Det har vi aldrig testat förut så det ska bli spännande. Vi har alltid gjort det långa.

Vår histora:
    IVF1 - Intrauterin fosterdöd vecka 21+3
    IVF2 - Tidigt missfall
    IVF3 - MA i vecka 9+6
    IVF4/FET1 - embryot klarade inte upptiningen

Jag bloggar på www.minbebis.com/blogg/libra/

{#emotions_dlg.flower}Libra

• Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö
  • MålaMittHjärta
    GrukanGrace skrev 2015-11-27 13:53:16 följande:

Nu ber jag er hålla tummarna efter 7 ivf och nu 4:e försöket med immunsupport från DrD fick jag ett positivt besked på testet i morse. Dag 26 så det är 2 dagar före min förväntade blödning.

Jag har inga stora förhoppningar men ändå så glad jag är just nu ????

Mitt HCG idag var 13,8 säger väl inte så mycket? Är ju v3+4

Kram

Håller tummarna :) 
    18/3- 2012 dagen då mitt liv förändrades
  • mom2012

Känner mig lite nere idag. I helgen fick jag smärtor som pågick ca 1 h och sen kom en störtblödning och en svart klump. Efter det inga smärtor och bara lätt mensblödning sedan dess. I morgon är det kontroll hos gyn. Det kan ju omöjligt vara så att graviditeten finns kvar men en liten liten del av mig hoppas fortfarande på ett mirakel. Magen är fortfarande hård och rund och det kommer bli väldigt jobbigt att gå till jobbet på onsdag. . . .

• Gina43
    mom2012 skrev 2015-11-30 17:00:37 följande:

Känner mig lite nere idag. I helgen fick jag smärtor som pågick ca 1 h och sen kom en störtblödning och en svart klump. Efter det inga smärtor och bara lätt mensblödning sedan dess. I morgon är det kontroll hos gyn. Det kan ju omöjligt vara så att graviditeten finns kvar men en liten liten del av mig hoppas fortfarande på ett mirakel. Magen är fortfarande hård och rund och det kommer bli väldigt jobbigt att gå till jobbet på onsdag. . . .

Oj vad omvälvande - jag känner med dig!! Det är klart att man hoppas så länge det bara går.. Stor stödkram till er!
  • MålaMittHjärta

Såklart man hoppas så länge det bara går <3

Det är en oerhört stark upplevelse att gå igenom, skickar styrkekramar <3
    18/3- 2012 dagen då mitt liv förändrades
  • GrukanGrace

Åh håller tummar och tår allt vad det går. Varför ska det vara så svårt och jobbigt ????????

• mom2012

Graviditeten är över. Livmodern 10 mm och tydligen hade jag precis haft ägglossning? Fattar inte. Det borde inte va möjligt eller?

Fostret levde på tisdagen 24/11. Torsdag fick jag blödning och lördagen kom det ut så att säga samt på tisdagen kom lite till (moderkaka?). Hur kan kroppens hormoner tillåta ägglossning så pass inpå - tönker mig att mina hormoner spelar mig ett spratt.

Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö