• mom2012

Nordic IVF Center Malmö

. Grukangrace verkligen tråkigt. Man har ju ganska höga förväntningar på IL droppen  Men 3 månader är kort tid även för normal helt fungerande par. 
    Jag kan rekommendera fertility friend appen om du inte använder ngn annan app redan. Lycka till denna ÄL!  

• mom2012

Målamitthjärta det låter positivt att du känner så i magen :) Men din blasto va ju på hugget!

Javisst RD 4 är tidigt så han fick mig att deppa ihop lite .....men han ger tydligen immunologiska mediciner beroende på dels blodprov och dels mående. Jag mår kanon men noll graviditetasyndrom. Med stimulerad åf så brukar brösten ömma och Jag brukar va lätt illamående. Jag önskar jag kände något.... något litet knorr och knip i magen bara.

• mom2012

Å vad ruvardagarna är svåra. Nu har jag letat symptom I flera dagar och klämt på brösten för att känna om de är ömma så pass mycket att de nu har blivit ömma! Hahaha....

• mom2012

Mmm. Könns igen. Jag har ingen lustigt till något. Orken finns men jag känner mig deppig över att inget känna. Första gången jag gör Fet i egen cykel utan hormoner så jag vet inte om det är normalt. Jag inbillar mig att jag borde känna ngt om jag va gravid. Det är magen som spänner men annars känner jag ingen alls.

Någon här som gjort FET i naturlig cykel som kan dela med sig av hur/om de kände något i kroppen ruvardag 6 o såvidare.

• mom2012

Tack Gina43. Känns lugnande! Fick vårt 1a barn med stimulerad fet. Då va brösten så ömma at jag ej kunde röra vid dem.

Idag Lämnade jag hcg på blod på grekiska läkarens begäran. Ruvardag7 känns tidigt och jag oroar mig över om hcg verkligen finns i blodet nu. Hade velat avvakta mensdag och sen ta hcg. Då har man ju lite mer känsla själv....om mens är på gå eller så.

• mom2012

Är i chock. Syskon - ivf nummer 10 lyckades med immunologisk support! Ni som följt mig vet min resa och alla ivf vi gjort sedan 201303. Hcg i blodet va 57 och jag är gravid. Nu börjar nästa oro....att få lyckan att behålla det lilla livet till officiell testdag och framåt. Jag fick även ett svagt plus på testlagrets sticka på eftermiddagsurin och 1 h efter jag redan kissat. Vi har gråtit av lycka här hemma!

• mom2012

Tack målamitthjärta! Vi är mest chockade. Tror det tar ett tag att sjunka in. Jag fick ringa vc labb 2 ggr för att höra så jag hörde rätt siffror. Mycket händer ju så här tidigt så vågar inte ropa hej ännu.

Håller tummarna för dig 30/10 också :)

• mom2012

Bengalen jag tänkte precis så  Om de vill ha min historia delar jag gärna med mig Just nu har de avsagt sig att involveras I immune-delen men gett 100% support I allt det andra. De har varit kanon.

Jag tror Sverige har ett problem (som eg är till för att trygga patienthälsan) och det är att allt måste finnas bevis för I olika studier, eller om man ska testa något nytt så måste det ingå I en studie (och ofast väljs personer ut slumpmässigt I dessa). 

Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö