Nordic IVF Center Malmö
Tack för att ni tänker på mig. Betyder mycket!
Tack för att ni tänker på mig. Betyder mycket!
Hur går det för er andra? Tönker på er
Jag tycker jag mår bättre nu. Jag ser framåt, men är otroligt rädd att detta var vårt sista pluss (har ett ägg i frysen kvar). Att få ett pluss och sedan bli snuvad på det är nog värre än att aldrig få det där plusset. Ja ni som kämpat länge vet ju....
Grukan jag hoppas verkligen att allt ser bra ut på måndag. Jag ska tänka på dig och hålla alla tummar och tår. Gravid tills motsatsen bevisats och fortsätt med alla mediciner och vitaminer.
Vecka 12 redan? Tiden går fort!
Jag kommer tänka lite extra i juli på bebisen som aldrig kom tror jag, annars tycker jag att jag mår bra nu men det går upp och ner.
Vi har sagt att vi ska göra nästa försök först när immunförsvaret är OK igen och det kan dröja 1-2-3 månader. Å du ger hopp, du har ju fått pluss på alla dina återföringar eller hur? Så jag önskar att min sista eskimå har fått lite av dina äggs positive energy. De kanske låg i samma frys och delade med sig till mina
Vi ska ha samtal med Nordic också innan jul. Det ville de ha innan vi körde ett försök till. För att kolla hur vi mår och om vi orkar mer antar jag. Men vi har bra support här, vi har samtalspartner på MVC (jag hann skriva in mig, det misstaget gör jag inte om igen).
Härligt att höra av dig libra!
De prover du behöver ta om är nog HIV och så TSH tror jag och om du tagit ngt mer prov (de får max vara 1 år gamla). Jag har tex högt prolaktin som jag medicinerar för så det brukar jag testas för.
Tråkigt att du har ont men du låter positiv :)
Då får ev vi följe 2016. Ev kör vi sista blaston i Jan eller februari.
Nordic har mycket att göra nu. Min kollega ringde för ferilitetsutredning, inte ivf, och tid mars 2016! Lite för populärt och inte längre det lilla personliga. Tex kortare tfn tider om dagarna. Tex bara till 15.00 och kortare på fredagar :(
En fråga till er som fått (beklagar) missfall. När kommer vanliga mensen igen?
Jag fick mitt MF 28/11 och har varit blödningsfri lite mer än 1 vecka nu. Och sista veckan var bara lite lite lite, behövde inte ha trosskydd ens.
Det kan väl inte vara så att MF räknas som CD1 och att ägglossning kommer då den brukar på CDX?
GrukanGrace.....vad tråkigt att höra. Men vad lustigt att HCG gick ner och sedan upp igen? Sa Sorana att det kunde bli så ibland eller?
Tack målamitthjärta. Varför jag undrar är för att jag har så fruktanvärda smärtor att jag börjar misstänka att något är galet. Eller så är det ägglossning, men då smärtorna är mycket värre så undrar jag. Jag tog ett test I morse men det var neg. Jag tänkte kolla igen om 2 dgr. Annars måste jag kanske söka gyn igen för en kontroll. Jag blödde i 2 veckor och sen efter det hade jag lite bruna vattningar flytningar I en vecka och tänker att det kanske blivit infekterat (även om jag gjort allt enligt konstens alla regler, inte badat inge sex inget annat av det hon nämnde).
Hur har det gått grukangrace? Har tänkt på dig...
Det vore väldigt väldigt väldigt härligt om 2016 blir vårt år tjejer! Det blir iaf min önskan på nyår när önskan ges. Kram på er och så hörs vi 2016!