Inlägg från: Blåblomman |Visa alla inlägg
  • Blåblomman

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

Hej. Är ny här. Är 35 och försöker få första. Vi är inne på 10:e försöket men har egentligen inte försökt "ordentligt" än pga först arbetslöshet och sen nytt jobb (för mig och det vore ju skönt med fast tjänst först) utan mer tänkt blir det så blir det. Men nu ska vi väl vara lite mer exakta. Har bim 2/3 fast har inga större förhoppningar den här gången heller då både magsjuka och influensan kom lite emellan.

Grattis till er som redan plussat och lycka till till er andra

• Blåblomman
    CorneliaVelvet skrev 2014-03-03 19:07:33 följande:
    Oj då flera som plussat sen jag var här senast. Själv fick man mens igen idag...tror det var vårt 5:e försök. Usch så jobbigt att bli så besviken o ledsen varje månad. Men dax för nytt försök igen då....

Samma här, mensen kom idag. Så det är bara att försöka igen.
  • Blåblomman

Jag är också kvar. Nästa BIM är 1/4. Kommer att köra med ägglossningstest om det blir en nästa vända, vilket det med största sannolikhet kommer bli..

• Blåblomman

Här kom mensen idag som jag hade på känn. Nu är det bara att ta nya tag.. Igen.. Den här månaden tänkte jag testa ägglossniningstest.

• Blåblomman

Grattis Vinterdröm! Idag fick jag ett ganska så starkt utslag på ägglossningstestet, är dock bara på dag 12. Ska testa imorgon också se om det blir starkare eller inte. Vi fick till det både fre, lör och idag så jag hoppas verkligen det tar den här gången. Men det är väl bäst att ha sex även efter utslag eller hur? Är 13:e försöket sen jag slutade med p-piller, dock har vi inte varit riktigt seriösa förrän de senaste 2 månaderna. Har Bim 29/5 så det är ett tag kvar innan man kan testa. Håller tummarna att det är ett plus Mysmia79.

• Blåblomman

Vet någon om ägglossningstest även ger utslag vid graviditet? Jag fick ju ägglossning runt den 11/5 och beräknad Bim är 29/5. Testade nyss med ett ägglossningstest (då jag inte hade något gravtest hemma) och fick ett så starkt utslag (starkare än vid ägglossningen) kan det vara positivt eller betyder det bara att mensen är på G?

• Blåblomman
    3oyo skrev 2014-05-27 08:39:47 följande:
    Jag testade starkt pos på ältest med tvåan! Så det kan vara något, absolut!

Då ska jag ta och köpa ett gravtest idag och testa.
  • Blåblomman
    3oyo skrev 2014-05-27 08:39:47 följande:
    Jag testade starkt pos på ältest med tvåan! Så det kan vara något, absolut!

Då ska jag ta och köpa ett gravtest idag och testa.
Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?