dalin79 skrev 2014-11-14 16:48:19 följande:
Hej alla!
En liten uppdatering från mig.
Blev inlagd inatt pga svåra smärtor men fick komma hem vid lunch med stränga order att komma in igen om jag blir dålig.
De tyckte synd om mig eftersom jag inte kan ta morfin så fick bara Alvedon. Läkaren sa dock att jag kunde kombinera med Ipren. Antar det var för att hcg vänt ner mot 400 igen.
Så nu sitter jag hemma med sjukt ont i magen och värmekudden för att lindra lite. Kan knappt ta på min mage på vänster sida och klarar ej gå upprätt. Men då puls, blodtryck, blodvärde och infektionsparametrar ligger bra såär det ingen fara utan bara härda ut. Har i alla fall börjat blöda mycket nu och det är inget brunt längre, bara rött. Så allt är väl på väg ut....
Lycka till nu alla med ÄL nu runt helgen och för er som har BIM hoppas jag ni slipper se något då ni går på toan.
Kram till er !!!
Å vad jobbigt. Jag vet hur ont det gör. Men jag tyckte att när det väl började så gick det ganska så fort, runt ett dygn. Sen småblödde jag lite ett par dagar. jag fick gå hem utan smärtstillande, så hade bara alvedon. Det var tufft. Hoppas du snart ska må bättre.