Inlägg från: MagicQueen |Visa alla inlägg
  • MagicQueen

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

Jag hänger gärna på här. Är 38 år och min sambo är 28 år. Jag har två barn sedan tidigare som är snart 6 och 7 år, dom blev till utan problem på första försöken. Nu är vi inne på tredje försöket för detta tredje barn.
    Tog ut spiralen i januari, fick minus första försöket och andra försöket blev det ett tidigt mf ungefär när jag hade bim, hade plussat några dgr innan.
    Nu har jag BIM 3 april...jobbig väntan den här sista veckan...

• MagicQueen

Någon får gärna hjälpa mig att fylla i bim listan då jag skriver från telefonen, har bim 3/4 som sagt.

Hoppas vi blir flera som får flytta över till gravidtråden.

• MagicQueen

Jag gjorde ett test igår på äl + 10, negativt... Borta hela helgen och tänkte testa på måndag igen. Är inställd på att det inte tog sig denna månad, känns inte så tyvärr. Men åh vad jag hoppas.. Va trist med mensen CorneliaVelvet. har ni försökt länge?

• MagicQueen

Min mens kom igår 4 dgr för tidigt. Suck. Positivt att nästa äl och bim kommer snabbare då iaf iom att cykeln blev kortare. Nästa äl borde bli 11/4 (haft cykel på 28 dgr och lutealfas på 16 dgr, nu 24 dgr och 12 dgr lf. Men nästa äl blir 11/4 hursom...) och bim 23-27/4 om nån vill lägga till mig... Kommer testa med äl stickor denna gång föt säkerhetsskull.

• MagicQueen

Nu är mensen slut, bara att vänta på äl flytningarna som bör komma under/efter helgen.

• MagicQueen
    Blåblomman skrev 2014-04-02 12:23:10 följande:

Här kom mensen idag som jag hade på känn. Nu är det bara att ta nya tag.. Igen.. Den här månaden tänkte jag testa ägglossniningstest.

Trist

Jag tänkte osså köra med äl tester denna gång.
  • MagicQueen

Ljusfat: välkommen hit och hoppas du får ett pluss imorgon.

Majja77: hoppas att du med får pluss imorgon och att inte kroppen håller på o lurar dig.

Jag har äl flytningar nu, så sex igår. Blir inget nu i 3 dgr pga jobb, så bara o hoppas att vi hinner med en gång till på torsdag, att inte äl hunnit vara då. Då menscykeln varit lite oregelbunden, 24-29 dgr då vet jag inte exakt. Men äl nångång tis- fredag har jag iaf kommit fram till

Jag och min sambo gifte oss i lördags, så numera är han min man och inte bara sambo. Känns fantastiskt <3

Nu spekuleras det ju såklart om vi ska ha barn osv och det är lite jobbigt iom att vi är inne på försök 4 nu med missfall på försök 2. Vi är tysta med att vi försökt sen i januari.

Tyvärr är det inte bara att bestämma sig och tro att det ska bli barn direkt. Jag har alltid blivit gravid direkt tidigare, på första försöken, men tyvärr verkar det svårare nu.

• MagicQueen

Maja77: Tack

Va trist med mensen. Allra helst när man blivit lurad sådär av falska tester

• MagicQueen
    joss82 skrev 2014-04-07 10:05:05 följande:

MagicQueen: grattis till giftermålet!! jag går lite och väntar på att min sambo ska fria, vi har pratat en del om det på sistone och skojat om att "ja, vi får väl se vem som hinner först". Hade en plan på att göra det själv, men nu tycker jag nog att det vore mysigt om han gjorde det.

Annars går jag och väntar på äl. Borde komma någon gång under veckan tycker jag, kanske till helgen. Började testa igår. Hoppas lite att den dröjer, så chansen ökar för ett januaribarn.

Tack tack

Spännande tid ni har framför er med frieri och allt därtill. Som jag väntat och längtat sen i november när vi bokade detta. Underbart att vars man o hustru nu, men lite trist att allt är över. Nu ser vi fram emot att få bröllopsbilderna dom skulle komma om ca 2 veckor. Bör bli ungefär samtidigt som jag har bim
  • MagicQueen

Ingen äl ännu för mig och det känns bra iom att vi inte kunnat ha sex sedan i söndags. Så imorgon blir det sexa av och hoppas på att jag har äl imorgon eller på fredag.

Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?