Inlägg från: MagicQueen |Visa alla inlägg
  • MagicQueen

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

Nu börjar det närma sig bim. Ligger på soffan dyngförkyld och febrig

Inga som helst symtom heller, så mensen kommer säkerligen i helgen...

• MagicQueen

Jag tror jag har plussat såg streck redan i förrgår och det har stegrat lite för var dag. Detta är dagens test. Hoppas nu bara att det går vägen, på fem försök har jag två tidiga mf . Så jag är livrädd...

• MagicQueen
    cottonBelle skrev 2014-05-17 11:03:54 följande:

Oj, grattis MagicQueen! Håller tummarna att allt går bra för dig!

Tack. ja jag hoppas så att det går vägen denna gång.
  • MagicQueen
    Aftonstjärna skrev 2014-05-18 16:19:09 följande:

MagicQueen Grattis! Hoppas det går vägen denna gång!!!

bf 23 oktober
    Tack alla ja det hoppas jag med. Bara måste vara våran tur nu.
  • MagicQueen

Tack allihopa <3 ja nu måste det vara våran tur. Hoppas så att det går vägen nu. Livrädd varje gång jag ska gå på toa o torka mig. Hoppas dessa första veckor går fort nu så man får slappna av lite sen.

• MagicQueen
    kmor skrev 2014-05-20 19:31:05 följande:

Idag plussade jag på vårt fjärde försök. :) BF 29/1 -15

Grattis
  • MagicQueen

Tredje missfallet nu och jag tror jag ger upp hann till dag 30 i cykeln denna gång, dag 26 har det varit dom båda tidiga gångerna. Tidigt tidigt, men likförbannat för det lika ont varje gång och nu börjar jag bli orolig vad som är fel.

• MagicQueen

Ja jag måste nog ta tag i det och kontakta bm till och börja med. Men idag blir det inte. Usch, blir så ledsen

Tack för er omtanke.

• MagicQueen

Grattis till er som plussat

Har slutat blöda nu. I förrgår, få se om kroppen kommer igång med äl direkt, hoppas det.

• MagicQueen

Suck. Mens idag för mig med försök 7 blir det nu.... Nytt bim 11 juli om nån vill vara snäll och ändra.

Visste iofs att det ej tagit sug då jag inte känt nått alls, men klart man blir besviken ändå, man hoppas ju så länge mensen ej kommit... Gråtit i omgångar ikväll, känner mig så ledsen och deppig.

• MagicQueen

Oj, nu var det länge sedan jag skrev här. Jag plussade i lördags. Hoppas så att det ska gå vägen denna gång hoppas dessa första veckor går fort nu så jag kan släppa rädslan för tidigt mf som jag haft tre nu sen vi började försöka.

Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?