• Vildhallon

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

Hej på er!

Jag är 35 år och vi börjar nu försöka med första barnet. Jag har BIM den 7 januari och väntan känns olidligt lång...

Någon som vill följas åt och dela tankar och annat på vägen mot ett efterlängtat Plus?

Kramar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-27 14:42
    Länk till fortsättningstråd för plussade!
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m72859242.html

• Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?
  • MagicQueen
    Vikkan333 skrev 2014-05-06 06:23:48 följande:

Hej! Jag vet inte om jag har bett om att få hoppa in här tidigare så jag gör det nu. :) Tog ut kopparspiralen igår och hoppas på ett plus. :D BIM i början på juni så det blir lite läsande för att hålla mig sysselsatt. Dock helt oväntat att vi skulle skaffa en 3a. Har alltid tyckt det varit bra med två men en morgon vaknade jag bara med önskan om en till... (Maken har velat länge).

Vi är osså inne på tredje barnet. Hur gamla är dina? Mina är 6 och 7 år.

Tog ut min kopparspiral i jan och inne på femte försöket nu.. Frustrerande då mina två tidigare båda blev till på första försöket.
  • MagicQueen
    Ljusfat skrev 2014-05-06 22:47:55 följande:

Hur har ni det? Kryper tiden fram mellan äl och mens även för er? Går verkligen och känner efter hela tiden :)

Jadu, äl ..+ 1 för mig, kommer bli en låååååång väntan
  • pärla00

Jag har testat för ÄL igår och idag. Ingen ÄL trots dag 15. Testade iof inte förra veckan, pga varit mkt annat, men kan man ha missat ÄL.... Brukar ha 30 dagar emellan.....

• Vinterdröm

Här väntar jag fortfande på mensen, BIM+5 idag. Men förra månaden var min mens 10 dagar sen så jag tänker inte testa mig än för det är en sådan besvikelse med minus på stickan... Konstant mensvärk, så den dyker nog upp snart. Inga andra direkta tecken förutom ömma bröstvårtor och det har jag alltid mellan ÄL och mens. Usch, denna väntan!

• Vinterdröm
    pärla00 skrev 2014-05-07 10:25:39 följande:
    Jag har testat för ÄL igår och idag. Ingen ÄL trots dag 15. Testade iof inte förra veckan, pga varit mkt annat, men kan man ha missat ÄL.... Brukar ha 30 dagar emellan.....

Jag hade ÄL på dag 18 sist och jag har en 32 dagars cykel normalt så fortsätt testa du, det är ju individuellt när ÄL kommer. Inga andra symptom på ÄL?
  • Vikkan333
    MagicQueen skrev 2014-05-07 08:15:10 följande:
    Vi är osså inne på tredje barnet. Hur gamla är dina? Mina är 6 och 7 år.

Tog ut min kopparspiral i jan och inne på femte försöket nu.. Frustrerande då mina två tidigare båda blev till på första försöket.

Kul! Mina är 8 och 5 år. :) Tror våra barn kom till på 3 ungefär så jag har ingen större förhoppning på första utan blir det så blir det MEN jag kommer säkert testa innan Bim ändå, för jag äääälskar test! ;)
  • MagicQueen
    Vikkan333 skrev 2014-05-07 17:22:01 följande:

Kul! Mina är 8 och 5 år. :) Tror våra barn kom till på 3 ungefär så jag har ingen större förhoppning på första utan blir det så blir det MEN jag kommer säkert testa innan Bim ändå, för jag äääälskar test! ;)
    Jag är helt hopplös, kan aldrig låta bli att testa
  • Tedax
    Ljusfat skrev 2014-05-06 22:47:55 följande:
    Hur har ni det? Kryper tiden fram mellan äl och mens även för er? Går verkligen och känner efter hela tiden :)
    Hmmm, ÄL +5 i dag och det är långt tills BIM. Håller redan på att bli knäpp av allt analyserande. Kanske kan testa om en vecka, om jag kan hålla mig så länge...
  • cottonBelle

Hur långt efter ÄL plussade ni i era tidigare graviditeter? När är det lönt att börja testa?

Håller tummarna för alla er som väntar på bim!

• Ljusfat
    cottonBelle skrev 2014-05-08 09:12:44 följande:
    Hur långt efter ÄL plussade ni i era tidigare graviditeter? När är det lönt att börja testa?

Håller tummarna för alla er som väntar på bim!

Jag fick inget plus förrän bin +3 men så gjorde jag fel. Doppade för kort tid, så jag vet inte om det hade visat sig tidigare om jag hade gjort rätt från början. Svårt att hålla sig hihi.
Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?