Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?
joss82: Lycka till och ligg i...
lillgrodan och MagicQueen: Usch och fy för mens igen. Vi får hoppas att semester och lite ledighet gör underverk för barnalstrandet. Kram!
joss82: Lycka till och ligg i...
lillgrodan och MagicQueen: Usch och fy för mens igen. Vi får hoppas att semester och lite ledighet gör underverk för barnalstrandet. Kram!
Jag har förmodligen råkat ut för missed abortion. :( Ska undersökas igen på måndag.
majja77: Låter ju spännande, håller tummarna!
joss82: Visst känns det surt att behöva beställa fler ÄL-tester? Beställde just 28 stycken och då beställde jag lika många för några månader sedan och vi är bara inne på syskonförsök nummer fyra... Jag hoppades ju att den första laddningen skulle räcka och att jag skulle bli gravid snabbt. Hoppas din ÄL dyker upp när den ska!
Mysmia79: Hur går det? Har du testat något mer?
kmor: Varmt lycka till i morgon!
Ska få Cytotec på fredag för att få ut mitt döda foster. :((
OMG! Helt oväntat, har inte känt ngt alls men insåg idag att jag borde fått mensen igår eller idag, kände mig sådär hoppfull för jag var säker på att jag inte haft äl denna månad. Tänkte ta ett test för att veta om jag skulle åka på systembolaget eller ej. Doppade stickan och inget, lägger ned den och tokgranskar, nix! (Nähä som väntat då) vänder mig bort och tillbaka efter ngr sek och där var det! Chock och lycka! <3
Oj, nu var det länge sedan jag skrev här. Jag plussade i lördags. Hoppas så att det ska gå vägen denna gång hoppas dessa första veckor går fort nu så jag kan släppa rädslan för tidigt mf som jag haft tre nu sen vi började försöka.
Mens igen. Sen ÄL igen och tidig konstig mens. Undrar vad som händer. Vi har bara försökt sedan i våras, men jag börjar redan bli less på allt. Vill ju så gärna få ett litet syskon till sonen...
[quote=73664307][quote-nick]joss82 skrev 2014-07-23en vän är gravid, på första försöket. Känner mig bara jätteledsen just nu.[/quote]
Vet hur det känns... Det är för j*vligt vissa dagar, speciellt när man själv inte ens får till ett försök den månaden. Och det verkar som alla andra blir gravida genom att bara titta på varandra...
Hoppas ert nästa försök lyckas, så kan ni ju vara föräldralediga tillsammans. Kram!
ÄL till helgen eller början av veckan, vet inte riktigt då min cykel har varit lite knasig de senaste månaderna.
Jag brukar testa med ÄL-test från testlagret, men den förra omgången var nog inte så bra för jag fick inte fullt utslag någon månad. Nu har jag köpt en ny omgång som verkar mycket bättre för förra månaden fick jag fullt utslag igen.
Hej! Tänkte hoppa in här, hoppas att det är ok? Jag blir 35 i oktober, har 3 barn sedan innan, trodde att vi skulle vara nöjda så, men har nu bestämt oss för att försöka ordna en fyra.. Trean tog 14 månader, hoppas verkligen att det går snabbare den här gången då vi har sagt att det tar för lång tid så struntar vi i det, vi vill inte bli "för gamla"..