• Tedax

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

Mysmia79: Välkommen! {#emotions_dlg.flower}

Grynis: Vi får hoppas att nästa månad är en bättre månad och att vi får underbara små julklappar! Tomte

Mon bébé 81: Låter riktigt lovande ju! Glad *håller tummar & tår för ett plus*

Joss82: Ja, fler plus i tråden! Solig

ÄL+12 och fortfarande helt blanka test. Känner att besvikelsen har lagt sig och hoppas på bättre lycka nästa försök.
  • Tedax
    Mon bébé 81: Underbara nyheter! Stort grattis! {#emotions_dlg.flower}

Lantlollan: Jag vet hur tufft det är att börja försöka igen. När man äntligen har fått sitt plus så "ska" det ju bli bebis... Rynkar på näsan Inte börja om med ÄL-BIM-känslokarusellen igen. Kan bara hoppas att du är en av dem som har lättare att bli gravid direkt efter ett missfall.

Joss82: Man kan ju ha småblödningar även som gravid...
  • Tedax
    {#emotions_dlg.flower} BIM {#emotions_dlg.flower}  
    Joss82 17/3
    MrsLowlife 23/3

Plus Plussat Plus  
    Vildhallon, BF 15/9 
    Bebislängt, BF 24/9  
    L 1977, BF 4/10 
    Aftonstjärna BF 17/10 
    Mjölkchoklad 2/11
    Mon bébé 26/11
    Pealuttan

jamieblue 
    MissErabel

BIM i dag och fortfarande helt blanka test. Så nu är det bara att vänta in mensen, den får gärna dröja ett par dagar till för då kanske vi hinner få till ett försök på en julbebis... Drömmer
  • Tedax
    MrsLowlife skrev 2014-03-23 17:41:29 följande:
    Jag fick mens i morse, någon dag tidigare än vanligt men ändå inom rimligheten. Det var vårt 4:e försök så det känns inte alltför hårt. Funderar på att använda ägglossningstest till nästa vända men är lite skeptisk på om det verkligen betalar sig, jag tempar i dagsläget. Tycker att man läser om många som har problem med avläsningen av de där testen och då känns det ju som pengar i sjön.

Om det bara är jag kvar på BIM-listan känner jag att jag backar ur den här tråden, så delaktigt har jag inte varit och så viktigt är det inte för mig.
    Jag är också kvar. Glad Har bara inte skrivit upp mig på BIM-listan då jag är osäker om vi kommer att få till ett försök denna månad, maken kommer att vara bortrest under ÄL-veckan. Men har vi tur så hinner han hem i tid...
  • Tedax

Jag hänger gärna kvar i den här tråden, den verkar ju ha bra statistik... Flört Uppdaterade BIM-listan lite, fyll gärna på. Glad 

joss82 27/3
    Blåblomman 1/4
    MrsLowlife april

Plus Plussat Plus  
    Vildhallon, BF 15/9 
    Bebislängt, BF 24/9  
    L 1977, BF 4/10 
    Aftonstjärna BF 17/10 
    Mjölkchoklad 2/11
    Mon bébé 26/11
    Pealuttan 
    jamieblue 
    MissErabel

• Tedax
    CorneliaVelvet skrev 2014-03-24 19:56:01 följande:
    Hej igen då är väl jag med på BIM listan då :)
    Härligt, det verkar ju som vi blir några stycken! Glad
  • Tedax
    mimmih skrev 2014-03-25 17:51:39 följande:
    Vad kul att du, och många andra här, har plussat. Grattis! Hoppas det är okej att jag är med igen. Vad är RUL?
    Så klart att du ska vara med. Glad

RUL betyder RutinUltraLjud och görs någon gång mellan vecka 18 och 20.
  • Tedax
    joss82 skrev 2014-03-25 08:32:04 följande:

När har du BIM, Tedax?
    Jag vet inte om vi får till något försök denna månad. Rynkar på näsan Maken är bortrest under ÄL-veckan och kommer hem samma dag som Fertility Friend beräknar ÄL. Så jag återkommer med BIM om vi får till det... Flört
  • Tedax
    CorneliaVelvet 28/3
    Blåblomman 1/4
    Lantlollan ca 8/4
    mimmih 8/4
    MrsLowlife april
    joss82 28/4

Plus Plussat Plus   
    Vildhallon, BF 15/9  
    Bebislängt, BF 24/9   
    L 1977, BF 4/10  
    Aftonstjärna BF 17/10  
    Mjölkchoklad 2/11 
    Mon bébé 26/11 
    Pealuttan 
    jamieblue  
    MissErabel
Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?