• Tedax

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

Jag rensade BIM-listan lite, fyll gärna på era nya BIM.

{#emotions_dlg.flower} BIM {#emotions_dlg.flower}  
    mimmih 8/4 
    MrsLowlife 21/4
    MagicQueen 23-27/4
    lill grodan 25/4 
    joss82 28/4
    Vinterdröm 30/4
    Lantlollan 5/5

Plus Plussat Plus    
    Vildhallon, BF 15/9   
    Bebislängt, BF 24/9   

L 1977, BF 4/10   
    Aftonstjärna BF 17/10  

Mjölkchoklad 2/11  
    Mon bébé 26/11  
    Pealuttan  
    jamieblue   
    MissErabel
    Ljusfat

• Tedax
    joss82 skrev 2014-04-11 10:15:25 följande:
    Nu vill jag att min äl ska komma snart! Tycker mig se en svag stegring, hoppas hoppas. Är det knäppt eller överdrivet att testa två gånger om dagen de dagar det är störst sannolikhet för äl? Stämmer det att stegringen kan vara så kort att man missar den om man testar en gång per dygn?
    Jag har testat upp till tre gånger om dagen, så i så fall är jag ännu knäppare! Flört När vi försökte få sonen testade jag bara en gång om dagen, stegringen höll på flera dagar och testen gav fullt utslag i minst en dag, ibland två. Nu två år senare får jag ingen stegring under flera dagar. Testen går från blanka till nästan fullt utslag från en dag till en annan och dagen efter är de blanka igen. Trots tre test på dagen med starka utslag har jag inte fått fullt utslag någon gång. Rynkar på näsan Jag vet inte om det innebär att jag faktiskt missat det fulla utslaget eller värre om det är fertiliteten det börjar bli något fel på...

Hoppas att din ÄL på gång! Glad
  • Tedax
    CorneliaVelvet skrev 2014-04-13 14:18:09 följande:
    Jaha då spelar kroppen mig ett spratt igen fick mens igen 5 dagar efter ÄL, vä är de för fel på mig?

Kanske är en tidig nidblödning?
  • Tedax
    mimmih 8/4 
    MrsLowlife 21/4
    Mysmia79 23/4
    MagicQueen 23-27/4
    lill grodan 25/4 
    joss82 28/4
    Vinterdröm 30/4
    Lantlollan 5/5
    Majja77 7/5

Plus Plussat Plus    
    Vildhallon, BF 15/9   
    Bebislängt, BF 24/9   

L 1977, BF 4/10   
    Aftonstjärna BF 17/10   
    Mjölkchoklad 2/11  
    Mon bébé 26/11  
    Pealuttan  
    jamieblue   
    MissErabel
    Ljusfat
  • Tedax
    CorneliaVelvet skrev 2014-04-14 16:34:13 följande:
    ja inte vet jag :) konstigt är det iaf...jag ska ringa BM imorgon. Det är ju tyvärr inte första gången det händer. Knepigt det här med att skaffa barn :)
    Hur har det gått? Fick du tag på någon BM?
  • Tedax
    CorneliaVelvet skrev 2014-04-15 20:18:35 följande:
    tack för att du tänker på mig :) jag ringde idag men de slussade vidare mig att ringa gynekolog (då det inte fanns på min vårdcentral) hann inte ringa dit...var mkt på jobbet då jag precis haft semester. Men ska ringa imorgon, så hoppas jag får svar eller iaf en tid för undersökning.
    Hoppas du får bra svar! Glad Det är alltid lite knepigt med att försöka få tag på vården när man jobbar på dagarna, oftast ringer de ju tillbaka och just då brukar man ju sitta illa till... Tungan ute 
  • Tedax
    Mysmia79 skrev 2014-04-17 17:49:01 följande:
    Hur går det här inne? Nån som testat eller har symtom. Jag har molvärk till och från (mest på förmiddagen), väldigt ömma bröst (brukar få det innan mens men inte så här mycket), mådde lite illa i dag på morgonen. Testade blankt i dag på bim-5
    Låter spännande! Det är ju väldigt tidigt så vi får hålla tummarna att du får ett plus i påsk! Glad
  • Tedax

Här kom mensen, helt planenligt, i dag. Så nu kör vi igen. Glad

MrsLowlife 21/4
    Mysmia79 23/4
    MagicQueen 23-27/4
    Sourz 24/4
    lill grodan 25/4 
    joss82 30/4
    Vinterdröm 30/4
    Lantlollan 5/5
    Majja77 7/5
    Tedax 16/5

Plus Plussat Plus    
    Vildhallon, BF 15/9   
    Bebislängt, BF 24/9   

L 1977, BF 4/10   
    Aftonstjärna BF 17/10   
    Mjölkchoklad 2/11  
    Mon bébé 26/11  
    Pealuttan  
    jamieblue   
    MissErabel
    Ljusfat

• Tedax
    joss82 skrev 2014-04-16 10:48:10 följande:

Flyttar fram mitt BIM en aning. Har helt klart äl idag. Tyvärr fick min käre sambo lite prestationsångest imorse. Ska prova igen ikväll, annars hade vi sex senast i förrgår kväll och det känns kanske lite längesen =(.
    Sånt händer ibland. Rynkar på näsan Spermierna lever ju i ganska många dagar så chansen finns ju definitivt ändå! Glad
  • Tedax
    joss82 skrev 2014-04-17 19:46:00 följande:
    Ja visst, tyvärr blir jag lätt lite väl stressad och pessimistisk i den här processen. Vi hade sex på äl-kvällen också så nu är det bara att vänta... Hur går det för dig?
    Det är lätt att bli lite deppig ibland, då får vi peppa varandra! Solig Mensen kom i dag, så nu är det bara att avvakta tills den tar slut...
Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?