• Vildhallon

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

Hej på er!

Jag är 35 år och vi börjar nu försöka med första barnet. Jag har BIM den 7 januari och väntan känns olidligt lång...

Någon som vill följas åt och dela tankar och annat på vägen mot ett efterlängtat Plus?

Kramar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-27 14:42
    Länk till fortsättningstråd för plussade!
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m72859242.html

• Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?
  • joss82
    Vikkan333 skrev 2014-05-28 04:16:48 följande:

Grattis 3oyo!!! =)

Någon som känner sig gravid i tråden? Äl +7 idag och jag har vaknat den här tiden 3 dagar i rad nu idag klack det till att det är ju för att jag är kissnödig (de andra två nätterna har jag legat kvar), plus att jag känner av molvärk till och från, varit lite labil och igår gillade jag inte ens salladen som jag älskar på jobbet.
    :D Ja ni kan ju ana vad jag tror...

Hoppas på många plus i tråden nu!

Då är vi på samma dag typ. Hoppas våra symtom stämmer!!!
  • cottonBelle
    3oyo skrev 2014-05-27 22:12:21 följande:

Har ett svagt plus idag! Hoppas det håller i sig!

Grattis!
  • Vinterdröm

Grattis ni som har plussat! Jag som är gravid får tydligt positivt på ägglossningstester, tydligen är LH-hormonet och hcg-hormonet väldigt lika i sin sammansättning.

• Blåblomman
    3oyo skrev 2014-05-27 22:12:21 följande:
    Har ett svagt plus idag! Hoppas det håller i sig!

Åh grattis!!!
  • 3oyo
    joss82 skrev 2014-05-28 07:10:43 följande:
    Då är vi på samma dag typ. Hoppas våra symtom stämmer!!!

Spännande, jag har bim på fre el lör, hade pos ältest to kväll 15 maj och morgon fredag 16 maj.
  • 3oyo
    Vinterdröm skrev 2014-05-28 08:04:01 följande:
    Grattis ni som har plussat! Jag som är gravid får tydligt positivt på ägglossningstester, tydligen är LH-hormonet och hcg-hormonet väldigt lika i sin sammansättning.

Jag testade pos på ältest med min två.
  • cottonBelle

Vikkan333 och joss82 håller tummarna för er!

När har nu tänkt testa?

Jag är på ÄL +8 idag (tror jag) och tänkte testa på lördag. Blir mitt första hemma grav test ever, såååå spännande!

• joss82
    cottonBelle skrev 2014-05-28 10:11:48 följande:
    Vikkan333 och joss82 håller tummarna för er!
    När har nu tänkt testa?

Jag är på ÄL +8 idag (tror jag) och tänkte testa på lördag. Blir mitt första hemma grav test ever, såååå spännande!

Spännande!!

Jag har BIM på tisdag troligtvis och tänker försöka vänta tills dess med att testa... Tänkte jag förra månaden också, men det gick inte så bra, så vi får väl se hur det går den här månaden...
  • MagicQueen

Grattis till er som plussat

Har slutat blöda nu. I förrgår, få se om kroppen kommer igång med äl direkt, hoppas det.

Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?