• Vildhallon

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

Hej på er!

Jag är 35 år och vi börjar nu försöka med första barnet. Jag har BIM den 7 januari och väntan känns olidligt lång...

Någon som vill följas åt och dela tankar och annat på vägen mot ett efterlängtat Plus?

Kramar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-27 14:42
    Länk till fortsättningstråd för plussade!
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m72859242.html

• Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?
  • cottonBelle
    joss82 skrev 2014-05-30 11:42:18 följande:

Nyss kom det lite ljusrött blod på pappret när jag torkade mig.. ÄL+9 eller 10 idag. Kan det vara en nidblödning? Eller är mens på gång? Börjar misstänka att jag kanske faktiskt har en oregelbunden lutealfas, även om det verkar ovanligt... Hade 13 dagar sist, men gången innan det (när jag började kolla med stickor) verkar det som att jag kanske bara hade 11 dagar (fast lyckades inte riktigt fånga äl på sticka då eftersom jag gett upp testandet..). Nervös!!

Håller tummarna att det är en nidis och inte mens!
  • cottonBelle
    joss82 skrev 2014-05-30 10:07:06 följande:
    Tänk att du ska testa i morgon, cottonBelle!! Spännande! Tänk på att det kan vara för tidigt att få plus, så ett eventuellt minus innebär inte att det är kört.
    Ja det skulle ju vara roligt att testa... Kanske på söndag? Då är det ju lite säkrare
  • joss82
    cottonBelle skrev 2014-05-30 11:57:28 följande:
    Ja det skulle ju vara roligt att testa... Kanske på söndag? Då är det ju lite säkrare smile1.gif

Ja, svårt det där... Om jag nu inte får nån jäkla mens idag ska jag nog testa på måndag morgon. Borde vara ÄL+12 eller 13 då.
  • 3oyo

Jag var tvungen att göra ett gravtest till idag på bim, det blev positivt rätt fort, nu känns det som om jag sakta men säkert kan smälta att det är ett pyre i magen.

Men jag kan inte låta bli att tänka att det säkert blir missfall. Jag har aldrig haft ett konstaterat missfall men ev att jag haft två utan att vetat om det innan. När jag blödit massor ett för 8 år sedan och ett i april. Det känns ju som om jag också borde bidra till statistiken och att det är för bra för att vara sant att det även denna gång skulle gå vägen. Dumma hjärnspöken.

• dopsid1
    cottonBelle skrev 2014-05-30 09:54:02 följande:
    Nej, vad tråkigt med mens. Förstår det känns hopplöst om din man är bortrest vid ÄL... Kommer han vara långt borta? Annars kan det väll vara rätt så romantiskt om du åker till han?

joss82 skrev 2014-05-30 10:05:41 följande:
    Tråkigt! Och trist att behöva vänta så länge till nästa gång =(. Kommer han vara borta hela perioden? Kanske att någon lite simmare orkar vänta ett par dagar på ägget?

Han jobbar utomlands o kommer vara borta fyra nätter i veckan fr.o.m. nu..... Ökar ju inte direkt våra chanser. Vill bara tjuta just nu. Håller verkligen tummarna för alla er andra nu!!!
  • 3oyo
    dopsid1 skrev 2014-05-30 13:48:37 följande:
    Han jobbar utomlands o kommer vara borta fyra nätter i veckan fr.o.m. nu..... Ökar ju inte direkt våra chanser. Vill bara tjuta just nu. Håller verkligen tummarna för alla er andra nu!!!

Å, det gör ju i te saken så lätt... Men nu får ha sex det sista och första ni gör när ni skiljs och träffas.
  • cottonBelle

Hej! Hur går det för alla? Någon som testat i helgen?

Jag testade i lördags men det var så klart negativt.. men men kan ju ha varit för tidigt, hoppet är kvar tills mensen kommer!

• Vikkan333

Bim ons/tors testade för 5 dgr sedan, då neg. Tänker testa tors om jag kan hålla mig

cottonBelle skrev 2014-06-02 12:04:30 följande:
    Hej! Hur går det för alla? Någon som testat i helgen?

Jag testade i lördags men det var så klart negativt.. men men kan ju ha varit för tidigt, hoppet är kvar tills mensen kommer!

• majja77

Hallå tjejer!! Jag har ny bim, 22/6. har äl kring 8-9 /6 .. hade ÖNSKAT att det var sant att jag hade plussat den 30/5 blev heeelt varm imagen när jag läste den uppdaterade bim listan .. Min cykel har dragit ner sig till 27 dagar, för andra månaden irad? denna gång fick jag mens redan på dag 27, brukar ha 30 dagar cykel. Så upp på hästen igen daaaaaaaaaaa och hoppas JUNI blir en bra Månad!! Grattis alla som PLUSSAT!! så vill någon vänlig själ lägga in mig på listan? Majja77: Bim 22/6

• 3oyo
    majja77 skrev 2014-06-02 20:34:49 följande:
    Hallå tjejer!! Jag har ny bim, 22/6. har äl kring 8-9 /6 .. hade ÖNSKAT att det var sant att jag hade plussat den 30/5 blev heeelt varm imagen när jag läste den uppdaterade bim listan .. Min cykel har dragit ner sig till 27 dagar, för andra månaden irad? denna gång fick jag mens redan på dag 27, brukar ha 30 dagar cykel. Så upp på hästen igen daaaaaaaaaaa och hoppas JUNI blir en bra Månad!! Grattis alla som PLUSSAT!! så vill någon vänlig själ lägga in mig på listan? Majja77: Bim 22/6

Hoppas det går vägen då!

Kan någon lägga till mig i listan.

3oyo, BF 5/2
Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?