• Vildhallon

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

Hej på er!

Jag är 35 år och vi börjar nu försöka med första barnet. Jag har BIM den 7 januari och väntan känns olidligt lång...

Någon som vill följas åt och dela tankar och annat på vägen mot ett efterlängtat Plus?

Kramar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-27 14:42
    Länk till fortsättningstråd för plussade!
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m72859242.html

• Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?
  • joss82

BIM{#emotions_dlg.flower}
    Vikkkan333 6/6 
    Tedax 14/6 
    Majja77 22/6
    Lantlollan 30/6
    joss82 5/7 

PlusPlussatPlus

Vildhallon, BF 15/9     
    Bebislängt, BF 24/9      
    L 1977, BF 4/10     
    Aftonstjärna, BF 17/10     
    Mjölkchoklad, BF 2/11    
    agneta77, Finland, BF 8/11 (11/11) 
    Mon bébé, BF 26/11    
    Pealuttan    
    jamieblue 
    MissErabel 
    Vinterdröm 
    Blåblomman BF 5/2
    3oyo BF 5/2
    cottonBelle

• Vikkan333
    joss82 skrev 2014-06-05 15:51:03 följande:

Hur har det gått för dig, vikkan333?

Ingen mens. Kanske testar ikväll.... :D
  • joss82
    Vikkan333 skrev 2014-06-05 16:15:55 följande:
    Ingen mens. Kanske testar ikväll.... :D
    Håller tummarna!
  • Vikkan333

Minus på teststickan.   Hoppas på mensen idag så att ngt är som det ska iaf.

Mitt vikariat vart omgjort till en tjänst häromdagen så nu ska jag fira det och "pusta" ut att jag inte behöver gå till chefen direkt och säga att jag är med barn.

• cottonBelle
    Vikkan333 skrev 2014-06-06 04:00:02 följande:

Minus på teststickan. smile4.gif   Hoppas på mensen idag så att ngt är som det ska iaf. smile5.gif

Mitt vikariat vart omgjort till en tjänst häromdagen så nu ska jag fira det och "pusta" ut att jag inte behöver gå till chefen direkt och säga att jag är med barn. smile5.gif

Tråkigt vikkan333, men så länge mensen inte kommit finns det väll hopp?

Grattis till jobbet!
  • lill grodan

Jag har ny bim den 15e... Denna gång har jag en bättre känsla än vad jag haft tidigare! Var ju och spolade igen men med kontrast denna gång och så gjordes även en sk scratching av slemmhinnorna . Detta ska tydligen optimera chanserna för att ett ägg verkligen fastnar. Sedan brände dom även bort en lite polyp. Inget som ska inverka egentligen men man vet ju aldrig.. Sedan har jag dessutom varit på healingbehandling och under den hittade hon ett stort stopp precis mellan navel och knä som hon löste upp. SÅ nu är alla vägar uttömda! Funkar inte detta är vi klara för att köra igång med ivf i september!

• Tedax

Efter ytterligare några dagars tempande så bekräftade FF min ÄL till i tisdags, precis som jag misstänkte. Glad Justerar min BIM då ÄL flyttades några dagar.

{#emotions_dlg.flower}BIM{#emotions_dlg.flower}
    Vikkkan333 6/6 
    lill Grodan 15/6
    Tedax 17/6 
    Majja77 22/6
    Lantlollan 30/6
    joss82 5/7 

PlusPlussatPlus

Vildhallon, BF 15/9     
    Bebislängt, BF 24/9      

L 1977, BF 4/10     
    Aftonstjärna, BF 17/10     

Mjölkchoklad, BF 2/11    

agneta77, Finland, BF 8/11 (11/11) 
    Mon bébé, BF 26/11    

Pealuttan    
    jamieblue 
    MissErabel 
    Vinterdröm 
    Blåblomman BF 5/2
    3oyo BF 5/2
    cottonBelle

• Lantlollan
    lill grodan skrev 2014-06-06 18:56:11 följande:
    Jag har ny bim den 15e... Denna gång har jag en bättre känsla än vad jag haft tidigare! Var ju och spolade igen men med kontrast denna gång och så gjordes även en sk scratching av slemmhinnorna . Detta ska tydligen optimera chanserna för att ett ägg verkligen fastnar. Sedan brände dom även bort en lite polyp. Inget som ska inverka egentligen men man vet ju aldrig.. Sedan har jag dessutom varit på healingbehandling och under den hittade hon ett stort stopp precis mellan navel och knä som hon löste upp. SÅ nu är alla vägar uttömda! Funkar inte detta är vi klara för att köra igång med ivf i september!
    Spännande lill grodan. Själv har jag ju beställt tid för utredning, så det känns skönt att åtminstone ha påbörjat processen. Håller tummarna för att det ska funka nu, men det är ju skönt att ha september som plan b. Hjärta
Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?