• Vildhallon

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

Hej på er!

Jag är 35 år och vi börjar nu försöka med första barnet. Jag har BIM den 7 januari och väntan känns olidligt lång...

Någon som vill följas åt och dela tankar och annat på vägen mot ett efterlängtat Plus?

Kramar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-27 14:42
    Länk till fortsättningstråd för plussade!
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m72859242.html

• Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?
  • Vikkan333

Wohhoooo grattis!!!

cottonBelle skrev 2014-06-04 06:57:02 följande:
    Woho, jag plussade i morse! Kan inte tro att det är sant! Var så beredd att det skulle ta lång tid... Hoppas det går hela vägen nu.

• Blåblomman
    Woho, jag plussade i morse! Kan inte tro att det är sant! Var så beredd att det skulle ta lång tid... Hoppas det går hela vägen nu.

Grattis!
  • Tedax
    Grattis! {#emotions_dlg.flower} Härligt att det gick snabbare än ni trodde!
  • Tedax

Själv har jag ÄL-testat som en idiot sedan i torsdags. Tungan ute Brukar ha ÄL dag 15-17 (vanligast dag 16), men dag 17 var ÄL-testerna fortfarande helt blanka. Och då hade jag ändå testat två gånger om dagen, så jag kan inte ha missat en stegring. Först på måndagen dag 18 började testerna ge utslag och var i stort sett positiva hela måndagen och en del av tisdagen. Fast nu säger Fertility Friend att den tror (=streckat kryss) att ÄL var i söndags, dvs innan ÄL-testerna ens började ge utslag...

Själv hoppas jag att ÄL var i tisdags, hade ont i vänster sida hela tisdagsmorgonen. Pga stress fick vi inte till det i helgen, men väl i måndags... Obestämd

Så är det någon som vet vad som är mest tillförlitligt, Fertility Friend eller ÄL-test?

• Lantlollan
    {#emotions_dlg.flower}BIM{#emotions_dlg.flower}
    cottonBelle 3/6 
    joss82 3/6 
    Vikkkan333 6/6 
    Tedax 14/6 
    Majja77 22/6
    Lantlollan 30/6

PlusPlussatPlus

Vildhallon, BF 15/9     
    Bebislängt, BF 24/9      
    L 1977, BF 4/10     
    Aftonstjärna, BF 17/10     
    Mjölkchoklad, BF 2/11    
    agneta77, Finland, BF 8/11 (11/11) 
    Mon bébé, BF 26/11    
    Pealuttan    
    jamieblue 
    MissErabel 
    Vinterdröm 
    Blåblomman BF 5/2
    3oyo BF 5/2
  • Lantlollan

Hej allihop,
    Jag håller mig lite i bakgrunden här. Grattis till alla plus!! Idag ringde jag och beställde tid för utredning. Det blir efter sommaren, i mitten av september. Då har vi försökt aktivt i 1,5 år (tog dock ut spiralen för 2 år sedan). Man vet ju aldrig, kanske blir det ett plus innan dess, men det är skönt att ha fått ett datum för att få hjälp så småningom!

• Vikkan333
    Lantlollan skrev 2014-06-04 21:34:34 följande:
    Hej allihop,
    Jag håller mig lite i bakgrunden här. Grattis till alla plus!! Idag ringde jag och beställde tid för utredning. Det blir efter sommaren, i mitten av september. Då har vi försökt aktivt i 1,5 år (tog dock ut spiralen för 2 år sedan). Man vet ju aldrig, kanske blir det ett plus innan dess, men det är skönt att ha fått ett datum för att få hjälp så småningom!
    Låter som en bra plan! Håller tummarna för er.
  • 3oyo
    Lantlollan skrev 2014-06-04 21:34:34 följande:
    Hej allihop,

Skönt att ha något att sikta emot. Hoppas att ni blir överraskade i sommar!
Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?