• Vildhallon

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

Hej på er!

Jag är 35 år och vi börjar nu försöka med första barnet. Jag har BIM den 7 januari och väntan känns olidligt lång...

Någon som vill följas åt och dela tankar och annat på vägen mot ett efterlängtat Plus?

Kramar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-27 14:42
    Länk till fortsättningstråd för plussade!
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m72859242.html

• Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?
  • 3oyo
    majja77 skrev 2014-06-02 20:34:49 följande:
    Hallå tjejer!! Jag har ny bim, 22/6. har äl kring 8-9 /6 .. hade ÖNSKAT att det var sant att jag hade plussat den 30/5 blev heeelt varm imagen när jag läste den uppdaterade bim listan .. Min cykel har dragit ner sig till 27 dagar, för andra månaden irad? denna gång fick jag mens redan på dag 27, brukar ha 30 dagar cykel. Så upp på hästen igen daaaaaaaaaaa och hoppas JUNI blir en bra Månad!! Grattis alla som PLUSSAT!! så vill någon vänlig själ lägga in mig på listan? Majja77: Bim 22/6

Hoppas det går vägen då!

Kan någon lägga till mig i listan.

3oyo, BF 5/2
  • joss82

Ingen februaribebis för mig, mensen kom i lördags på ÄL +10/11 :(. Hur vanligt är det med oregelbunden lutealfas? Min var 13 förra månaden? Kan för tidig mens vara tecken på tidigt missfall? Suck, känner mig orolig och lite nedstämd...

• 3oyo
    joss82 skrev 2014-06-03 17:01:05 följande:
    Ingen februaribebis för mig, mensen kom i lördags på ÄL +10/11 :(. Hur vanligt är det med oregelbunden lutealfas? Min var 13 förra månaden? Kan för tidig mens vara tecken på tidigt missfall? Suck, känner mig orolig och lite nedstämd...

Jag tror jag hade missfall i april för att jag började blöda på bim-4 och blödde nå kopiösa mängder.
  • joss82
    3oyo skrev 2014-06-03 17:25:59 följande:

Jag tror jag hade missfall i april för att jag började blöda på bim-4 och blödde nå kopiösa mängder.
    Jag tycker också jag har blött extra mycket nu.
  • cottonBelle
    joss82 skrev 2014-05-30 11:42:18 följande:

Nyss kom det lite ljusrött blod på pappret när jag torkade mig.. ÄL+9 eller 10 idag. Kan det vara en nidblödning? Eller är mens på gång? Börjar misstänka att jag kanske faktiskt har en oregelbunden lutealfas, även om det verkar ovanligt... Hade 13 dagar sist, men gången innan det (när jag började kolla med stickor) verkar det som att jag kanske bara hade 11 dagar (fast lyckades inte riktigt fånga äl på sticka då eftersom jag gett upp testandet..). Nervös!!

Oj, vad spännande! Håller tummarna för dig!
  • joss82
    cottonBelle skrev 2014-06-03 17:52:21 följande:
    Oj, vad spännande! Håller tummarna för dig!
    Jo, tyvärr blev det inget den här månaden.
  • cottonBelle
    joss82 skrev 2014-06-03 18:04:36 följande:
    Jo, tyvärr blev det inget den här månaden.
    Ser att mitt inlägg skickades sent... Vad konstigt...

Tråkigt att mensen kom, eller om det var ett tidigt missfall.
  • cottonBelle

Woho, jag plussade i morse! Kan inte tro att det är sant! Var så beredd att det skulle ta lång tid... Hoppas det går hela vägen nu.

• joss82
    cottonBelle skrev 2014-06-04 06:57:02 följande:

Woho, jag plussade i morse! Kan inte tro att det är sant! Var så beredd att det skulle ta lång tid... Hoppas det går hela vägen nu.

Åh, grattis!!!
  • 3oyo
    cottonBelle skrev 2014-06-04 06:57:02 följande:

Grattis!
Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?