• Vildhallon

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

Hej på er!

Jag är 35 år och vi börjar nu försöka med första barnet. Jag har BIM den 7 januari och väntan känns olidligt lång...

Någon som vill följas åt och dela tankar och annat på vägen mot ett efterlängtat Plus?

Kramar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-27 14:42
    Länk till fortsättningstråd för plussade!
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m72859242.html

• Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?
  • Blåblomman

Här komm mensen på BIM +1 så inget denna månad heller. Går och väntar på vår remiss som borde komm den här veckan, då har det gått 6 veckor sen den mottogs och det skulle vara 4-6 veckors svarstid. Annars laddar vi om till nästa helg då jag har ÄL igen.

• Iskristall
    Blåblomman skrev 2015-01-29 12:44:49 följande:

Här komm mensen på BIM +1 så inget denna månad heller. Går och väntar på vår remiss som borde komm den här veckan, då har det gått 6 veckor sen den mottogs och det skulle vara 4-6 veckors svarstid. Annars laddar vi om till nästa helg då jag har ÄL igen.

Trist Blåblomman...tycker synd om oss och önskar oss lycka till i nästa vända!
  • Blåblomman
    Iskristall skrev 2015-01-29 19:19:06 följande:

Trist Blåblomman...tycker synd om oss och önskar oss lycka till i nästa vända!

Ja detsamma till dig!!
  • JayCee

Vi hade sex på ÄL -4 dagar och ÄL +1 dag. Tror ni att vi har nån chans på plus? Jag känner mig som en sån nybörjare på det här...
    Min BIM är den 6/2...

• Beya

Nähä det blev inget.. trodde verkligen jag var gravid igår då brösten har växt två storlekar o känt sådan molvärk. Men idag började mensen

• Iskristall
    JayCee skrev 2015-01-30 22:03:32 följande:

Vi hade sex på ÄL -4 dagar och ÄL +1 dag. Tror ni att vi har nån chans på plus? Jag känner mig som en sån nybörjare på det här...

Min BIM är den 6/2...

Absolut tror jag du ha chans. För det första kan spermier om man har tur leva flera dagar och ha sex på äl+1 kan ju funka eftersom ägget lever upp till ca 24 timmar. Lycka till!
    Beya skrev 2015-02-01 12:40:10 följande:

Nähä det blev inget.. trodde verkligen jag var gravid igår då brösten har växt två storlekar o känt sådan molvärk. Men idag började mensen

Tråkigt! Nya tag! Kram
  • Beya
    Iskristall skrev 2015-02-01 13:18:22 följande:
    Absolut tror jag du ha chans. För det första kan spermier om man har tur leva flera dagar och ha sex på äl+1 kan ju funka eftersom ägget lever upp till ca 24 timmar. Lycka till!
    Beya skrev 2015-02-01 12:40:10 följande:

Tråkigt! Nya tag! Kram
    Tack! förstår inte varför kroppen lurar en så! hur kan brösten växa två storlekar och bli ådriga?! jag o min man var övertygade om att jag var gravid. Nu blöder jag riktig mkt... kan det vara ett tidigt missfall tro..

kram
  • Tasha82

Hej, nu dyker jag in i denna tråd! 32 år, 33 i mars, så äntligen har sambon, sen 5 år, och jag kommit överens om att försöka i år. Nu idag har jag bokat tid att ta ut kopparspiralen 12 mars! Hjälp! Informerade sambon om igår att jag ville ta ut den en månad innan de officiella försöken startar. Var nervös att han skulle få kalla fötter när det blir på riktigt, men han sa bara "Och blir det en unge innan vi vill, så blir det!" Såååå skönt! Dock fick han lite svårt att andas när jag sa att tiden är bokad, men det fick ju jG också å andra sidan.... :)

• daisy80

Hur går det för dig?? Hoppas ingen mens!

JayCee skrev 2015-01-30 22:03:32 följande:

Min BIM är den 6/2...

• daisy80

Välkommen och lycka till i bebisfabriken :)

Tasha82 skrev 2015-02-04 21:09:34 följande:

Hej, nu dyker jag in i denna tråd! 32 år, 33 i mars, så äntligen har sambon, sen 5 år, och jag kommit överens om att försöka i år. Nu idag har jag bokat tid att ta ut kopparspiralen 12 mars! Hjälp! Informerade sambon om igår att jag ville ta ut den en månad innan de officiella försöken startar. Var nervös att han skulle få kalla fötter när det blir på riktigt, men han sa bara "Och blir det en unge innan vi vill, så blir det!" Såååå skönt! Dock fick han lite svårt att andas när jag sa att tiden är bokad, men det fick ju jG också å andra sidan.... :)

Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?