• Vildhallon

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

Hej på er!

Jag är 35 år och vi börjar nu försöka med första barnet. Jag har BIM den 7 januari och väntan känns olidligt lång...

Någon som vill följas åt och dela tankar och annat på vägen mot ett efterlängtat Plus?

Kramar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-27 14:42
    Länk till fortsättningstråd för plussade!
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m72859242.html

• Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?
  • JayCee
    daisy80 skrev 2015-02-07 14:42:50 följande:

Hur går det för dig?? Hoppas ingen mens!

BIM +1 idag, inga tecken alls... (=gott tecken än så länge!)
  • Asali79
    JayCee skrev 2015-02-07 15:23:44 följande:
    Oj va spännande! Hur har det gått i helgen?
  • daisy80

Ja jag undrar också?!

JayCee skrev 2015-02-07 15:23:44 följande:

• marieflickan

Hoppar in här! 36 år, och har inga barn, men vill så gärna ha! :(
    BIM om en vecka; 16/2.

Kram på er alla!

• daisy80

Välkommen! Vi får hålla tummarna för varann. Själv är jag på äl +5. Lycka till!

marieflickan skrev 2015-02-09 10:36:48 följande:

Hoppar in här! 36 år, och har inga barn, men vill så gärna ha! :(

BIM om en vecka; 16/2.

Kram på er alla!

• JayCee

Nu kom mensen, på BIM+3. Typiskt att den skulle vara sen den här månaden så att jag hann börja hoppas lite. Men kanske var den sen just för att jag var nervös? 
    Nu är det bara att ta nya tag. Försök nummer 2: ÄL 24/2!

• FruA78

Det gick inte vägen den här gången heller :( Skulle vara i vecka 8 idag men syntes bara en hinnsäck och inget foster. Ska vänta i 10 dagar och sedan tillbaka för att få tabletter om missfallet inte kommer igång av sig själv. Så himla ledsen. Först tog det ett år att bli gravid första gången och nu två missfall i rad.

• marieflickan
    FruA78 skrev 2015-02-09 17:42:28 följande:

Det gick inte vägen den här gången heller :( Skulle vara i vecka 8 idag men syntes bara en hinnsäck och inget foster. Ska vänta i 10 dagar och sedan tillbaka för att få tabletter om missfallet inte kommer igång av sig själv. Så himla ledsen. Först tog det ett år att bli gravid första gången och nu två missfall i rad.

Låter exakt som jag var med om i juli förra året. :( Så sorgligt, och orättvist. Kram!
  • FruA78

Marieflickan: tack! Beklagar att du också upplevt detta. Kom missfallet igång av sig själv då? Eller hur gick det?

• Blåblomman
    FruA78 skrev 2015-02-09 17:42:28 följande:

Men å nej FruA78. Vad ledsamt att höra. Hoppades så för er den här gången. Kan de inte sätta igång det direkt? Det ville jag så jag fick det överstökat och kunde börja om på ny kula igen. Kände inte att jag ville vänta ut det. Stor styrkekram!
Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?