• Vildhallon

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

Hej på er!

Jag är 35 år och vi börjar nu försöka med första barnet. Jag har BIM den 7 januari och väntan känns olidligt lång...

Någon som vill följas åt och dela tankar och annat på vägen mot ett efterlängtat Plus?

Kramar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-27 14:42
    Länk till fortsättningstråd för plussade!
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m72859242.html

• Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?
  • daisy80

Jag håller tummarna stenhårt för oss båda!

Iskristall skrev 2015-01-21 06:52:39 följande:

Lycka till! Hoppas ni får se plus på torsdag!

Själv är jag på äl+8 idag. Så här pågår den vanliga väntan

• Asali79
    daisy80 skrev 2015-01-21 00:21:14 följande:

Hej! Tackar som frågar :) inget pluss än, har bim på torsdag så bara att vänta och se... Hur är det själv Asali79? Och Iskristall?

Okej Daisy80, då får du höra av dig snart igen, spännande :)
    Jag mår jättebra. Är i v.14. Allt såg bra ut på ul så nu njuter vi på riktigt.
    Lycka till nu, jättejättemycket! 
  • Iskristall
    daisy80 skrev 2015-01-21 10:45:47 följande:

Jag håller tummarna stenhårt för oss båda!

Då är vi två! Nu bara måste det gå vägen för oss!
  • FruA78

Tack tjejer!

Blåblomman: jo vi hann börja utredningen i tisdags förra veckan och på torsdagen lämnade mannen in spermaprov och jag plussade svagt på torsdagskvällen. Ska på tidigt vul om två veckor hoppas att allt ser bra ut. Håller tummarna nu för dig!

Kram

• daisy80
    Asali79 skrev 2015-01-21 13:45:03 följande:
    Okej Daisy80, då får du höra av dig snart igen, spännande :)
    Jag mår jättebra. Är i v.14. Allt såg bra ut på ul så nu njuter vi på riktigt.
    Lycka till nu, jättejättemycket! 
    Tack! och vad skönt att höra att du mår bra och att graviditeten fortskrider som den ska. Måste vara en underbar känsla! Ja nu är det bara till att vänta på att mensen inte ska dyka upp. Bim-1 idag...
  • Asali79
    daisy80 skrev 2015-01-21 18:25:41 följande:
    Tack! och vad skönt att höra att du mår bra och att graviditeten fortskrider som den ska. Måste vara en underbar känsla! Ja nu är det bara till att vänta på att mensen inte ska dyka upp. Bim-1 idag...
    Hoppas ingen mens idag bim-2 Daisy80. / Åsa
  • Iskristall
    daisy80 skrev 2015-01-21 18:25:41 följande:

Hur går det Daisy80?
  • daisy80

Spottings igår och idag kom mensen igång rejält Som vanligt bara att ta nya tag..

• Iskristall
    daisy80 skrev 2015-01-24 16:56:31 följande:

Spottings igår och idag kom mensen igång rejält Som vanligt bara att ta nya tag..

Nej vad trist Daisy80! Min temp sjönk lite i morse, så jag tror på mens för mig i nästa vecka med.
Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?