Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?
Välkommen Tant röd på besök här oxå - hoppas slippa besök på ett tag sedan
Jag har ganska låg kroppstemp normlat sett (får jag för mig i allafall). Normalt ligger den på 36,5 under dagen ungefär och nu efter ägglossning så har den legat en hel grad högre! Det är ganska stor ökning känns det som och jag är känslig för temperaturökningar i kroppen. Jag tror att det var orsaken till mitt extremt ökade sömnbehov dagarna efter ÄL men nu verkar kroppen ha anpassat sig till den nya tempen. Tog tempen nu i morse och hade fortfarande 37,5 grader. Är jag sjuk och har feber så sover jag konstant nästan.
Vad tycker ni om vi skulle ha en BIM-lista i tråden nu när vi börjar bli några stycken? Jag tycker att det är roligt att kunna följa hur det går för alla. Vad tror ni?
Jag har tjuvtestat med stickor och fått svaga steck som var svårt att avgöra om de var plus eller inte. Så imorse tog jag ett CB digital för att få slut på spekulationerna och den visade "Gravid 1-2"! Jag är glad samtidigt som jag är livrädd!! Började med progesteron direkt och ringde kvinnokliniken och fick en tid för tidigt UL den 27 januari. Det känns jättelångt dit! Vi är bara på vecka 3+3 så vad som helst kan ju hända fram tills dess
Skräckblandad förtjusning...
Tack snälla ni Jag hoppas att det går bra den här gången!
Usch, jag är supernervös nu Tog ett prov på sticka för att se om stegringen fortsätter men det ligger på samma nivå som igår vad jag kan se... Jag får ta ett nytt imorgon för att se om det fortsätter att stiga eller om det sjunker. Sjunker det så är det kört den här gången också.
Skönt att vara ledig nu ett par dagar... Men det kunde ju varit bättre väder tycker jag! Bara regn och mörkt ute. Får trösta mig med att om två månader så brukar det kännas som att våren börjar komma lite smått... Snart är det sommar igen!