Inlägg från: Vildhallon |Visa alla inlägg
  • Vildhallon

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

Tack Jag hoppas det går bra, men lite nervös är jag allt.

Bebislängt: oroa dig inte över symptom. Jag har knappt några heller. Mest brösten som det känns i faktiskt.

• Vildhallon

KUB ska vi göra isf, men inte fostervattensprov. Det får vi ta ställning till om det visar hög risk på KUB. Det är ju trots allt en missfallsrisk på fostervattensprov...

• Vildhallon
    majja77 skrev 2014-01-27 17:31:19 följande:
    så då kan det vara svaaagt på äl+7 typ  när ska man testa igen för att vara säker på en stegring

Hej! Svårt att se om det är rosa eller grått. Testa i övermorgon så ser du en stegring isf
  • Vildhallon
    Bebislängt: Oroa dig inte för det Du gör ju vad du kan nu. Det kommer att gå bra ska du se! Folsyra finns även naturligt i frukt, bär och fullkorn.
  • Vildhallon

Jag förstår precis vad du menar... Google är inte bra i detta avseende och jag skrämmer upp mig mer än nödvändigt. Jag försöker bara ta dagen som den kommer fram till nästa VUL och se hur läget är då.

Jag har också väldigt få graviditetstecken men efter igår så ser jag de som positivt då jag slipper må dåligt "i onödan". Det är mest brösten som känns och även ett svagt, svagt illamående som kommer och går, men aldrig så att jag spyr. Nu under helgen så glömde jag i princip bort att jag var gravid eftersom jag mådde så dåligt av förkylningen och bara ville vila.

• Vildhallon
    L1977: Ungefär som mig då Man letar ju gärna fler symptom för att känna sig säker, men de kommer nog efterhand. Nu i början så känns det som att man känner efter och griper efter halmstrån för att känna sig lugnare.
  • Vildhallon
    MjölkChoklad skrev 2014-01-29 18:57:25 följande:
    Efter småblödning/spotting i fem dagar (blä!!!!) så satte mensen igång ordentlig idag precis på BIM. Nytt BIM blir omkring 26/2. Ska till gyn nästa vecka och hoppas jag kan få hjälp med mina mellanblödningar och spottings.

Jag fick progesteron utskrivet mot mina spottings då gyn trodde att de ev orsakades av brist. Iofs var det akupunktur som fick bort dem tillslut. Så hittar du en akupunktör som arbetar enligt traditionell kinesisk medicin så kan jag varmt rekommendera det
  • Vildhallon
    {#emotions_dlg.flower} BIM {#emotions_dlg.flower}
    Mon bébé 81 8/2
    Lambda 8/2

Aftonstjärna 10/2
    kmor 12/2

Jenna0808 21/2
    Synaps 21/2
    MrsLowlife 23/2
    Lantlollan 1/3

Plus Plussat Plus
    Vildhallon, BF 15/9
    Bebislängt, BF 24/9
    L 1977, BF 4/10

Pealuttan

Uppdaterat! Jag tog bort de som låg på listan med gamla BIM-datum. Nu får gärna lägga in er igen med nytt datum om ni vill.
Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?