• FruA78

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

Vad tråkigt joss82 och Lulita att det inte gick vägen denna gång. Håller tummarna till nästa månad. Känner igen mig att det är ångestfullt ju mer försök som går. Kram på er!

Någon mer som har bim om en vecka än jag? Och isåfall har ni några symtom?

• FruA78

Stort grattis Aiko! Hur länge har ni försökt?

Här kom mensen 2 dagar för sent. Det blir försök 11 nu. Förväntas ha bim 17/9 och det känns inte längre roligt att försöka. Hoppas att det blir fler som plussar denna månad.

• FruA78

Välkomna kastrull och daisy80!

Åh vad tråkigt Lulita och dropside får hoppas på nästa månad. Den här månaden är jag inte så hoppfull att det kommer funka fick min ägglossning fem dagar senare och mest troligt missat att pricka in Äl då jag fick UVI i samband med Äl. Så himla surt. Väntar Bim ca den 20/9.

Jag är också nyfiken hur det går för er andra?

• FruA78

Ja vad spännande joss82 håller tummarna för oss alla! Vad drygt med så lång cykel bra att ni har bokat tid till utredning om du inte blir gravid denna gång. Men nu hoppas att vi kan ställa in besöket till gyn ;) och istället boka tid till barnmorska.

• FruA78

Jag har också bim 20/9 men känner inga symptom alls vilket är skönt då jag brukar bli skengravid varje månad. Tror inte att det har gått denna gång heller. Har nästan gett upp hoppet att det kommer ske utan hjälp :( Jag blir ändå besviken och ledsen när mensen dyker upp.

Håller tummarna nu för oss alla!

• FruA78

Hur går det för dig joss82? Har du testat?

Jag trodde också att jag hade fått min mens idag 4 dagar för tidigt men det var bara blodblandad flytning. Har avtagit nu och jag brukar aldrig ha det innan mens. Kanske nidblödning? Så jag tog ett test idag efter jobbet och tyckte att det var ett svagt streck hade bara hållet mig i två timmar. Nu är jag så nervös att det var ett spökstreck. Har aldrig under dessa 11 månader sett 2 streck. Jag har inga andra symtom.

• FruA78

Ja jag hoppas men det känns som det är lite för bra för att vara sant. Jag hoppas att vi får ett fint plus på fredag både du och jag :) Kommer nog inte kunna hålla mig tills fredag kommer nog testa imorgon bitti igen.

• FruA78

Grattis till plusset Nrk! Vad roligt ????håller tummarna att det nu går hela vägen.

Jag är gravid!! Jag plussade ju svagt svagt sedan onsdags men imorse tog testade jag med clerblue och digital på förväntad bim. Äntligen efter 11 månader känns helt otroligt så lycklig.

Tråkigt joss82 nästa månad är det din tur.

• FruA78

Tack alla! Det konstiga är att jag inte har några symptom förutom svidande bröstvårtor. Nu håller jag tummarna att den lilla stannar och att ni också snart får plus.

• FruA78

Tack mysmia79 och Daisy!

Hur går det för er andra, har ni snart bim? Några symtom?

Imorgon ska jag på hälsosamtal hos BM. Har lite symtom som onda och större bröst, trött, trög mage och jättehungrig. Inge illamående än hoppas jag slipper det. Är i vecka 6 (5+2) idag.

Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?