• Vildhallon

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

Hej på er!

Jag är 35 år och vi börjar nu försöka med första barnet. Jag har BIM den 7 januari och väntan känns olidligt lång...

Någon som vill följas åt och dela tankar och annat på vägen mot ett efterlängtat Plus?

Kramar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-27 14:42
    Länk till fortsättningstråd för plussade!
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m72859242.html

• Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?
  • Iskristall
    GlitterLina skrev 2015-03-28 09:00:28 följande:

Suck

28/3

Bim dag idag..

Ingen mens än men lite molvärk & ömma bröst. Neg på gravtest :(

Håller tummarna att mensen håller sig borta!
  • GlitterLina
    Iskristall skrev 2015-03-28 09:12:31 följande:
    Håller tummarna att mensen håller sig borta!
    Tack tack :(

Trist detta
  • dalin79

Tack för alla hälsningar.

Verkar som MF snart är "avklarat", blöder väldigt lite nu.

Pratade idag med en av de som jobbar hos gynekologen vi går hos. Vi ska fortsätta utredningen med lite fler provtagningar och så har vi fått en planeringstid i slutet av april. Mitt hormonvärde (AMH) låg bra vilket känns skönt. Så det är väl bara att avvakta utredningen nu då. Men troligtvis blir det först efter sommaren. Så tills dess får vi väl fortsätta försöka på egen hand så länge. Men vi avvaktar nog tills jag haft en riktig mens nu så att kroppen får vila lite.

Så jag lär väl vara här på sidan lite till och från nu och följa er övriga på vägen mot det efterlängtade pluset/barnet.

• JayCee

Min mens kom idag, precis som väntat... Skönt att den inte var sen i alla fall. 

Så, bara att vänta in nästa ÄL. Nu har jag i alla fall två månader (april och maj) när jag vet att mannen och jag kommer att vara hemma under ÄL och inte ute på jobbresor.

• dalin79
    JayCee skrev 2015-04-06 14:46:36 följande:

Min mens kom idag, precis som väntat... Skönt att den inte var sen i alla fall. 

Så, bara att vänta in nästa ÄL. Nu har jag i alla fall två månader (april och maj) när jag vet att mannen och jag kommer att vara hemma under ÄL och inte ute på jobbresor.

Vad skönt att du vet att ni kommer kunna tajma in ÄL närmsta månaderna. Här lär maj bli lite knepigt. Men inte mkt att göra.

Lämnat blodprover inför IVF idag så nu är det bara att försöka själva fram tills det hela kommer igång.

BIM om 14 dgr så ÄL bör just varit eller är nu snart och vi har lyckats få till det några ggr iaf trots vi haft fullt upp med massa annat och varit helt slut.
Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?