• Vildhallon

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

Hej på er!

Jag är 35 år och vi börjar nu försöka med första barnet. Jag har BIM den 7 januari och väntan känns olidligt lång...

Någon som vill följas åt och dela tankar och annat på vägen mot ett efterlängtat Plus?

Kramar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-27 14:42
    Länk till fortsättningstråd för plussade!
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m72859242.html

• Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?
  • Iskristall

Hej GlitterLina! Här händer inget. Vi väntar på utredning i början på maj, och har paus tills dess.

Hur går det för er?

• FruA78

Glitterlina: Fick mitt provsvar på lungröntgen i måndags. Allt såg bra ut :) Men läkaren vill att jag tar blodprov en gång i månaden i 6 månader för att se så tumören inte kommer tillbaka, den utsöndrar i så fall Hcg. Så får ej försöka bli gravid på 6 månader. Känner mig glad att det inte har spridit sig, men är sur att allt tar så lång tid.

Hur går det själv?

• Blåblomman

Här har jag precis börjat spraya med synarela inför ivf.

Vad skönt att höra FruA78 att röntgen såg fint ut men vad trist att ni måste pausa så länge.

Hoppas utredningen kommer med goda svar Iskristall!!

• daisy80

Här kom mensen i förrgår... Ska ringa fertilitetskliniken imorgon och se hur vi ska gå vidare. Hoppas man kan få komma på utredning.

• daisy80
    Iskristall skrev 2015-04-17 06:42:44 följande:

Hej GlitterLina! Här händer inget. Vi väntar på utredning i början på maj, och har paus tills dess.

Hur går det för er?

Bra att ni får komma på utredning! Men behöver man ha paus för det?
  • FruA78

Iskristall: Det upptäcktes för en månad sedan. Vid mitt senaste missfall så skrapades jag 13 februari och det skickades på analys för att utreda om det var en mola eller bara en ofostrig graviditet. Fick svar att det var en mola. Vilket innebär att det har blivit fel vid befruktningen och embryot blir en tumör.

Så det har varit tufft en lång period men mår bättre nu. Längtar så efter en bebis.

Lycka till med utredningen nu i maj!

• FruA78

Daisy:nej vad trist med mens.

Hur länge har ni försökt? Hoppas ni får hjälp med utredning snart.

Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?