• Vildhallon

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

Hej på er!

Jag är 35 år och vi börjar nu försöka med första barnet. Jag har BIM den 7 januari och väntan känns olidligt lång...

Någon som vill följas åt och dela tankar och annat på vägen mot ett efterlängtat Plus?

Kramar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-27 14:42
    Länk till fortsättningstråd för plussade!
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m72859242.html

• Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?
  • Iskristall

Hur går det tjejer?

Vi eller rättare sagt jag gjorde en spolning i tisdag, doktorn såg ett ägg som var påväg. Fick positivt ägglossningstest i fredags så nu är vi pågång igen! Hoppas jag hade äl igår eller idag. Tempen har inte bekräftat dag ännu.

• FruA78

Iskristall: Började första försöket nu efter förbudet. Hade Bim igår ingen mens än men negativt på stickan. Känns jättejobbigt att det inte fungerade nu, blir 20:e försöker nästa gång. Så trött på det här.

Håller tummarna nu för dig!

• Iskristall

Kram FruA78, förstår att det är jobbigt! Jag hoppas det tar sig snart för er!

Tack för tummarna! Jag fortsätter hålla tummarna för er, så länge mensen inte kommer finns det hopp.

• GlitterLina

Har inte skrivit här sen slutet av maj.

Hur går det för er alla?

Jag har Bim 24de & hoppas innerligt att det tog sig denna gång!

• GlitterLina
    Iskristall skrev 2015-06-14 13:29:18 följande:

Håller tummarna GlitterLina!

Tack desamma :)
    Kram
  • FruA78

Tack iskristall!

Idag kom mensen, två dagar för sent :(
    Nästa bim 13/7.

Håller tummarna glitterlina att det går vägen för er :)

• Iskristall

Men vad trist FruA78!

Vi var på återbesök hos gyn idag. Inga tester eller prover visar i dagsläget några fel eller hinder för oss att bli gravida. Så nu går det iväg en remiss till ivf. Vi får fortsätta som tidigare med egna försök. Har tidigare diagnostiserats med pco, men det verkar ha mildrats med tiden.

• GlitterLina
    FruA78 skrev 2015-06-15 17:57:04 följande:

Tack iskristall!

Idag kom mensen, två dagar för sent :(
    Nästa bim 13/7.

Håller tummarna glitterlina att det går vägen för er :)

Men attans då! Trist!
    Lycka till denna gång <3

Tack :) så mycket
  • Blåblomman

Vad trist FruA78. Men skönt att ni är igång igen! Håller tummarna att det tar sig snart!!

Håller tummarna GlitterLina!

Hoppas ni inte ska behöva vänta för länge på ivf Iskristall men håller tummarna att ni fixar det innan!

Själv är jag fortsatt gravid, snart i v8. I nästa vecka ska vi på VUL. Är så nervös att det ska bli som förra gången då vi fick ma. Men men bara att ta en dag i taget.

Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?